Na 2013 kawasaki pokazało swoja sportową 600-tkę w nowej odsłonie. Model ZX-6R 636 przede wszystkim otrzymał dodatkowe 36 ccm. Nie wpłynęło to jednak bardzo znacząco na osiągi. Inżynierowie skupili się na lepszym przebiegu momentu obrotowego oraz wygładzeniu reakcji na gaz. Jak twierdzi Kawasaki model ZX-6R 636 ma być sportową maszyną na drogę oraz do okazjonalnych wypadów na tor.
W ofercie Zielonych pozostaje też model ZX-6R (2012) który jest przeznaczony przede wszystkim dla zawodników potrzebujących maszyny, która mieści się w widełkach klas wyścigowych.
Silnik | rzedowy, czterocylindrowy, DOHC |
Pojemność | 636 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 131 KM (Ram Air 137 KM) przy 13 500 obr/min |
Maks. moment | 71 Nm przy 11 500 obr/min |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 17 l |
Przednie zawieszenie | 41 mm widelec USD z pełną regulacją |
Tylne zawieszenie | Bottom-Link Uni-Trak z regulacją |
Przednia opona | 120/70ZR17M/C (58W) |
Tylna opona | 180/55ZR17M/C (73W) |
Przedni hamulec | 2x310 mm, radialny, czteroczkowy zacisk Nissin monobloc |
Tylny hamulec | 220 mm tarcza, jednotłoczkowy zacisk Nissin |
Zostaw odpowiedź