Kawasaki ER-6F 2012 – bardziej sportowy, ale nadal przyjazny kierowcy - Motogen.pl

Kawasaki zdecydowało się na poprawienie dotychczasowej wersji miejskiego ER-6F na 2012 rok. Motocykl ma być ciekawszy stylistycznie, bardziej komfortowy i ma dawać większą radość z jazdy zarówno miejskiej, jak i podczas pokonywania pozamiejskich serpentyn.

Na pierwszy ogień zmian poszły owiewki motocykla. Jak twierdzi producent, są one zainspirowane stylem sportowych modeli z rodziny Kawasaki. Mają także lepiej chronić kierowcą przed warunkami atmosferycznymi. W tym pomoże także regulowana przednia szyba. Podniesiono również komfort jazdy motocyklem. Nowe siedzenie kierowcy i pasażera zapewnia podobno większą wygodę. Nie obyło się także bez lekkiej zmiany w pozycji za sterami maszyny. Poza tym, co ucieszy niższych kierowców, nowy kształt siodła pozwoli na pewne postawienie obu nóg na asfalcie podczas zatrzymania ER-6F.

Zmieniono także ramę. Ma być ona teraz lżejsza i węższa. Na trakcję motocykla wpłynie również zmodernizowane zawieszenie tylne. Ma to zapewnić lepsze właściwości jezdne, łatwość prowadzenia i oczywiście większą frajdę z codziennej jazdy.

Aby motocykl lepiej sprawdzał się w miejskich warunkach, silnik przekonstruowano tak, aby lepiej oddawał moc w zakresie niskich i średnich obrotów. Jednostka wygeneruje, tak jak dotychczas, 72.1 KM przy 8500 obr./min i 64 Nm przy 7000 obr./min.

 

Do dyspozycji kierowcy oddany zostanie także nowy zestaw zegarów. Oprócz podstawowych funkcji, jakie teraz można było znaleźć na kokpicie ER-6F, pojawią się także między innymi wskaźniki zasięgu i średniego zużycia paliwa.

 

Warto wspomnieć, że Kawasaki ER-6F na 2012 rok będzie dostępne również w wersji z ABS-em.
 

Więcej o motocyklach Kawasaki