Tradycją stało się, iż co roku międzynarodowy koncern oponiarski, firma Pirelli, przekazuje na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy najbardziej znany kalendarz na świecie – Kalendarz Pirelli. Nie można kupić go nigdzie i za żadne pieniądze. Produkt nie do zdobycia? Teraz każdy ma szansę. Wystarczy wziąć udział w licytacji Kalendarza Pirelli 2016 na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
– Już sam temat przewodni – 13 kobiet o wyjątkowych zawodowych, społecznych, kulturalnych, sportowych i artystycznych dokonaniach, zaprezentowanych w tegorocznym kalendarzu to świetny powód, by pamiętać o tych, którym trzeba pomagać. Mam nadzieję, że miłośnicy sztuki, wrażliwi również na zdrowie dzieci oraz seniorów przystąpią do licytacji i wesprą cel tej niezwykłej akcji. – mówi Anna Borzęcka, Consumer&Trade Marketing Manager Pirelli Polska.
Już w najbliższą niedzielę odbędzie się XXIV Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Sama aukcja Kalendarza Pirelli potrwa kilka dni dłużej, do 13 stycznia.
Tegoroczna 43. edycja Kalendarza Pirelli została stworzona przez jedną z najbardziej znanych amerykańskich fotografek i portrecistek, Annie Leibovitz. Fotografowane przez Leibovitz kobiety należą do różnych grup wiekowych i środowisk i prezentują różne typy kariery. Podobnie, jak w przypadku pierwszych kilku kalendarzy z lat sześćdziesiątych, a ostatnio, w przypadku The Cal z 2002 roku Petera Lindbergha lub Patricka Demarcheliera w 2008 r. oraz Steve’a McCurry w 2013 w Kalendarzu nie ma nagości.