Jak przyspieszają stodwudziestkipiątki?! [wideo] - Motogen.pl

W sierpniu 2014 roku nowelizacji uległy przepisy. Od tego czasu motocyklami (bądź skuterami) o pojemności skokowej do 125 ccm, bez zdobywania dodatkowych uprawnień, mogą podróżować kierowcy posiadający prawo jazdy kategorii B przez co najmniej 3 lata. Ta zmiana dała bardzo mocny impuls dla producentów jednośladów, którzy zaczęli poszukiwać sposobów, pozwalających przyciągnąć nowych klientów. Poszerzyli oni swą ofertę produktową, bądź zmodyfikowali dostępne wcześniej w ofercie modele. W konsekwencji, w pierwszej połowie roku udział sprzedaży tych motocykli wyniósł aż 72,5%. Przed rokiem było to tylko 22,8%! Wszystkich zarejestrowanych nowych 125-tek w 2015r jest 10 024, czyli ponad 9 razy więcej niż przed rokiem! 

 

Ale do rzeczy, bo większość z Was jest zainteresowana liczbami, ale wyłącznie tymi, które pojawiają się na blacie licznika Waszych sprzętów. Stąd też pomysł na ten cykl. Zdajemy sobie sprawę, że nasze pomiary nie będą prowadzone w warunkach laboratoryjnych i mogą trochę odbiegać od rzeczywistości. Chcemy Wam jednak przybliżyć, co dany szpej może, a co go ogranicza. Dawajcie swoje komentarze, przemyślenia, opinie w szczególności jeśli użytkujecie dany model. Zapraszamy do dyskusji. 

 

Na pierwszy ogień idzie Honda CB125F o mocy 10,6 KM. Zgrabny naked za 10 tysięcy. Podajemy cenę, gdyż wydaje nam się ona całkiem istotna, gdy będziemy porównywać między sobą sprzęty i przyglądać się temu co one oferują.  

 

 

Kliknij tutaj lub w obrazek, aby pobrać katalog motocykli i skuterów 125

 

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany