Rysunki i dane z wniosku wskazują na to, że konstrukcja będzie oparta na bardzo uniwersalnej i elastycznej platformie modelu NC700, której użyto również w modelach CTX700 i NM4. Jeżeli te przewidywania się sprawdzą, to motocykl zapewne będzie wyposażony również w skrzynię DCT, co będzie pomocne w ruchu miejskim.

Zgodnie z obowiązującym w tej klasie trendem trójkołowiec Hondy będzie wyposażony w mechanizm pochylania przednich kół w zależności od kierunku skrętu. Honda poszła jednak innym tropem niż pozostali producenci i konstrukcja jest oparta na środkowym elemencie, który steruje bocznymi ramionami.

Czy Honda przejdzie od patentu do czynów? Czy podczas tegorocznych targów EICMA zobaczymy prototyp tego motocykla albo gotowy produkt? Czekamy z niecierpliwością.

Więcej o motocyklach Honda Autor: Wojciech Grzesiak

Więcej w Ze świata
Jaguary będą „widziały” motocyklistów

Wiele wypadków z udziałem motocyklistów i rowerzystów jest spowodowane tym, że znajdują się oni w tak zwanym martwym polu, które...

Zamknij