Kiedy weszła do sprzedaży kosztowała astronomiczną kwotę 100 tys. marek czyli ok 50 tys.euro. Dzisiaj kwota ta nie robi aż tak dużego wrażenia. Widzeliście ją kiedykolwiek na żywo? Przyznam, że w Polsce nie. Raz w czasie wystawy w Birningham i raz na Glemseck 101 pod Stuttgartem. Nigdy jednak, nie słyszałem jej uruchomionej. Przed wami krótki film z tego, jak pracuje najbardziej podziwiany silnik w seryjnym motocyklu z lat 90-tych.
Wg. mnie dźwięk przypomina VFR750 (przyjmijmy, że obydwa motocykle miały wspólny pień drzewa genealogicznego) a obrotomierz i wskaźnik temperatury sprawiają wrażenie bazujących na tych z VFR750RC36 II. Bez względu na wszystko to motocykl, którego historii wkórtce przyjrzymy się bardziej…
Jeśli poszukujecie motocykla marki Honda – koniecznie odwiedźcie salon Honda Auto Witolin w Warszawie przy ulicy Grochowskiej 85!
Projekt wspierają marki: Shoei Europe, TRW, Pirelli, BNP Paribas oraz I’M Inter Motors!