NC700 w różnych wersjach zdobyło sobie uznanie wielu użytkowników. Mały apetyt na paliwo, niezawodność i dobry stosunek jakości do ceny spowodowały, że NC-ki sprzedawały się bardzo dobrze. Honda postanowiła zatem wzbogacić rodzinę o modele z nieco większym i mocniejszym silnikiem. Tak pojawił się NC750S.
Motocykl napędzany jest silnikiem rozwierconym do 745ccm. W porównaniu do poprzednika ma tez o 7 KM więcej. Generuje dokładnie 54,8 KM. . Dwucylindrowiec otrzymał też nowe ECU.
Silnik | Chłodzony cieczą, 2-cylindrowy, rzędowy, 4-suwowy, 8-zaworowy, SOHC |
Pojemność | 745 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 54,8 KM przy 6250 obr/min |
Maks. moment | 68 Nm przy 4750 obr/min |
Chłodzenie | Chłodzony cieczą |
Rama | Grzbietowa, kratownicowa, z rur stalowych |
Zbiornik paliwa | 14,1 |
Przednie zawieszenie | 40 mm widelec teleskopowy, skok 120 mm |
Tylne zawieszenie | Wahacz stalowy, Pro-Link, pojedynczy amortyzator HMAS, skok 120 mm |
Przednia opona | 120/70-ZR17M/C (58W) |
Tylna opona | 160/60-ZR17M/C (69W) |
Przedni hamulec | 320 mm pojedynczy tarczowy typu wave, 2-tłoczkowy zacisk, ABS |
Tylny hamulec | 240 mm pojedynczy tarczowy typu wave, 1-tłoczkowy zacisk, ABS |
Zostaw odpowiedź