Honda Hawk 11 trafiła do sprzedaży na terenie Japonii. Znamy podstawowe parametry i cenę na rynku Japońskim. Czy trafi do sprzedaży w Europie?

W marcu Honda zaprezentowała na targach w Osace Hawk 11. To model, który wypełni lukę po nie produkowanym już CB1100. W celu optymalizacji kosztów, osiągów i spełnienia norm emisji sięgnięto po napęd znany już z Africa Twin. I tak pojazd jest napędzany dwucylindrową rzędówką o pojemności 1084 ccm, generującą moc 102 KM i maksymalny moment 105 Nm. Kierowca ma trzy fabryczne tryby ustawień pracy motocykla – sport, standard i rain oraz jeden, w który można ingerować (user).

W standardzie znajdziemy w nim ABS i system zarządzania momentem obrotowym (HSTC). Rama kołyskowa zawieszona została na zawieszeniu USD Showa Big Piston z przodu oraz wahaczu prolink.

Pojazd wykorzystuje koła o średnicy felgi 17 cali, w przednim zawieszeniu znajdziemy hamulce z zaciskami mocowanymi radialnie. Wysokość siedzenia skonfigurowano na 820 mm. Motocykl waży 214 kg (brak informacji czy na sucho, czy gotowy do jazdy). Na razie brak informacji, czy pojazd będzie dostępny w wersji ze skrzynią DCT oraz, czy trafi do sprzedaży poza Japonią. Na rodzimym rynku ma kosztować ok. 47,3 tys.zł.


Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany