Spis treści
Honda Rebel T (CMX1100T) na sezon 2023 otrzymuje półowiewkę montowaną do widelca oraz sztywne kufry boczne.
W czasie wystawy EICMA w Mediolanie, Honda zaprezentowała kilka ciekawych motocykl (np. nowy Transalp 750), ale także kilka mniejszych i równie istotnych zmian. Oto nowy Rebel T, z półowiewką i kuframi!
Honda CMX1100T Rebel 2023 – jakie zmiany?
Wraz z modelem na rok 2023 do gamy dołącza nowa wersja CMX1100T Rebel. „T” oznacza oczywiście turystykę, a CMX1100T Rebel został zaprojektowany z myślą o wyższym komforcie i praktycznych walorach, niezbędnych podczas długich dni spędzanych w podróży. Szczególnie wysoki komfort wynika z zastosowania nowej owiewki i szyby, które oferują znacznie lepszą ochronę przed warunkami atmosferycznymi, niż w poprzednim modelu. Praktyczne dodatki to m.in. nowy zestaw twardych kufrów z górnymi mocowaniami, które idealnie pasują do ogólnego wyglądu motocykla i oferują łącznie 35 litrów pojemności bagażowej (czyli o 11 litrów więcej, niż w nylonowych sakwach na siodło w podstawowym Rebelu).
Półowiewka w modelu Rebel T montowana jest do widelca przedniego. Sztywne kufry boczne mieszczą 16 litrów z prawej strony oraz 19 litrów z lewej strony.
Galeria zdjęć – Honda Rebel T CMX1100R 2023
Honda Rebel T 2023 – Kolory, cena w Polsce
CMX1100T Rebel będzie dostępny w efektownym malowaniu Gunmetal Black Metallic.
Polska, oficjalna cena Rebela T w wersji MT to 54 600 zł, natomiast z DCT kosztuje 59 200 zł.
Dane techniczne Honda CMX1100T Rebel 2023
W stosunku do podstawowego modelu Rebel, w przypadku turystycznego Rebel T zmienia się jedynie masa – zwiększa się o 15 kilogramów. Wynosi 238 kg dla wersji manualnej oraz 248 kg dla wersji DCT.
SILNIK | |
Typ | SOHC chłodzony cieczą, 4-suwowy, 8-zaworowy, rzędowy, 2-cylindrowy z wykorbieniami co 270° i z rozrządem Unicam Zgodny z normą EURO5. |
Pojemność skokowa | 1084 cm3 |
Średnica cylindra i skok tłoka | 92 mm x 81,5 mm |
Stopień sprężania | 10.1:1 |
Moc maksymalna | 87 KM (64 kW) przy 7 000 obr./min |
Maks. moment obrotowy | 98 Nm przy 4 750 obr/min |
Pojemność układu smarowania | 4,8/4,3 (5,2/4,7 DCT) |
SYSTEM PALIWOWY | |
Zasilanie | PGM-FI elektroniczny wtrysk paliwa |
Zbiornik paliwa | 13.6 l |
Zużycie paliwa | 4,9 l/100 km – MT i DCT |
Poziomy hałasu (dB) | Lurban 75,7 dB, Lwot 79,6 dB – MT; Lurban 75,5 dB, Lwot 79,9 dB – DCT |
Emisja CO2 | 114 g/km – MT i DCT |
INSTALACJA ELEKTRYCZNA | |
Rozrusznik | Elektryczny |
Pojemność akumulatora | 12 V/11,2 AH |
Moc alternatora | 0,419 kW |
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU | |
Typ sprzęgła | MT:Mokre wielotarczoweDCT: dwa mokre wielotarczowe sprzęgła hydrauliczne |
Typ skrzyni biegów | MT: 6-biegowa manualna skrzynia biegówDCT: 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów |
Przeniesienie napędu | Łańcuch |
RAMA | |
Typ | Diament |
PODWOZIE | |
Wymiary (dł. x szer. x wys.) | 2240 mm x 853 mm x 1115 mm – MT 2240 mm x 834 mm x 1115 mm – DCT |
Rozstaw osi | 1,520 mm |
Kąt pochylenia główki / Kąt widelca | 28° / 30° |
Wyprzedzenie | 110 mm |
Wysokość siedziska | 700 mm |
Prześwit | 120 mm |
Masa własna | CMX1100 – MT: 223 kg / DCT 233 kgCMX1100T – MT: 238 kg / DCT 248 kg |
ZAWIESZENIE | |
Przód | Wstępnie regulowane 43 mm z kartridżem |
Tył | Manualna regulację napięcia wstępnego podwójnego amortyzatora z zasobnikiem (piggyback) |
KOŁA | |
Przód | Aluminiowe, odlewane wieloramienne |
Tył | Aluminiowe, odlewane wieloramienne |
Obręcz przednia | MT 3,50 |
Obręcz tylna | MT 5,00 |
Opona przednia | 130/70B18 M/C |
Opona tylna | 180/65B16 M/C |
HAMULCE | |
Układ ABS | Dwukanałowy ABS |
Przód | Promieniowo montowany czterotłoczkowy zacisk hamulcowy i pojedyncza pływająca tarcza o średnicy 330 mm |
Tył | Pojedyncza tarcza 256 mm z jednotłoczkowym zaciskiem |
ZESPÓŁ WSKAŹNIKÓW I UKŁAD ELEKTRYCZNY | |
Zespół wskaźników | Wyświetlacz LCD negatywowy, 120 mm, ładowarka USB C |
System zabezpieczeń | HISS (Honda Intelligent Security System) |
Reflektor | LED |
Światła tylne | LED |
Zostaw odpowiedź