Benelli TRK 800 zaprezentowało flagowy motocykl segmentu adventure na rok 2022. Choć zapowiada się bardzo smakowicie, ewentualni kupujący muszą uzbroić się w cierpliwość…

Motocykl będzie napędzany silnikiem o pojemności 754 ccm, generującym 76 KM oraz 67 Nm przy 6500 obr./min. Pojazd od podstaw zaprojektowano w Pesaro. Stylistyka nieco podobna do TRK 502, jest jednak bardziej dynamiczna i…lżejsza optycznie. Reflektory wykonano w technologii LED.

Benelli TRK 800

Kręgosłupem pojazdu jest kratownicowa rama, a w przednim zawieszeniu pracuje widelec USD. Oczywiście z regulacją napięcia wstępnego oraz tłumienia przy od- i dobiciu. Szyba posiada regulacją, a w standardzie znajdziemy wyświetlacz TFT o przekątnej 7 cali oraz osłony rąk.

Benelli TRK 800

Za hamowanie będzie odpowiedzialny system Brembo: dwie tarcze o średnicy 320 mm w przednim kole współpracujące z radialnymi zaciskami, oraz tarcza 260 mm z tyłu. Koła to kompromis pomiędzy jazdą po szosie i w lekkim terenie. Przednia felga ma 19 a tylna 17 cali.

Benelli TRK 800

Zbiornik paliwa ma 21 litrów, co prognozuje spory zasięg. Niestety, masa na sucho 226 kg to kilka kilogramów za dużo. Siedzenie umieszczono na wysokości 834 mm.

Cena w Polsce nie jest jeszcze znana, pojazd trafi do salonów w drugiej połowie 2022 roku…


Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany

Więcej w Motocykle, Newsy, Nowości rynkowe
KTM 1290 Super Duke GT 2022: mały lifting [EICMA 2021, opis, zdjęcia, film]

KTM 1290 Super Duke GT, jako turystyczna bestia na rok 2022, ma lżejsze koła i nową elektronikę.

Zamknij