Ducati Superbike 1199 Panigale R - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Techniczna doskonałość i niewiarygodna wydajność. 1199 został własnym następcą na tronie króla superbike’ów. Zrodzony w świecie wyścigów Panigale 1199 R jest namacalną interpretacją prawdziwej pasji do toru wyścigowego i rywalizacji.  
Tytanowe części tłoków, nadwozie częściowo wykonane z włókna węglowego, wyścigowy układ wydechowy Termignioni i malowanie inspirowane wkładem Ducati Corse w wyścigi motocyklowe… doskonałość jeszcze nigdy nie była tak blisko.Zmiana charakterystyki topowego zawieszenia Ohlins za pomocą jednego guzika, lekkie kute koła i oświetlenie LED… czy można było marzyć o czymś więcej???
Niespotykana wydajność, wyjątkowa technologia, hipnotyzujący charakter i ponadczasowy design: na torze, czy ulicy 1199 Panigale nie ma sobie równych.
Flagowy model bolońskich maszyn sportowych, to kamień milowy w dziedzinie projektowania motocykli i wydajności. To maszyna która nadaje nowe standardy w swojej klasie – nie osiągalne dla innych producentów. Ideą – pozornie niemożliwą do zrealizowania, było obniżenie masy superbike’a o 10kg i podniesienie jego mocy o 25KM. Efekt jaki osiągnęło Ducati już w momencie swoich narodzin stał się pomnikiem i motocyklem który zapisze się złotymi zgłoskami w historii Ducati.
 
Całkowicie nowy silnik Superquadro, L-twin o pojemności 1200ccm generuje niesamowite 195KM i 132Nm. Te wartości, w połączeniu z rekordowo niską masą motocykla, wynoszącą „na mokro” 188kg idealnie opisują charakter Paniale. Dodając do tego idealnie dopracowaną kontrolę trakcji, świetne hamulce i doskonałe zawieszenie zaprojektowane w obu wersjach specjalnie dla tego motocykla, otrzymujemy motocykl idealny. Dzieło sztuki którego żywiołem jest tor wyścigowy i rywalizacja. Doskonałe narzędzie do wygrywania, polepszania swoich rezultatów i podnoszenia poprzeczki. Dzięki 1199 Panigale maszyna długo nie będzie ograniczeniem
SilnikSuperquadro, 2-cylindrowy w ukł. L, 4 zawory na cylinder, rozrząd Desmodromiczny
Pojemność1198ccm
Prędkość max
Moc195KM (143kW) przy 10750 obr./min
Maks. moment132Nm przy 9000 obr./min
Chłodzenieciecz
RamaAluminiowa typu Monocoque
Zbiornik paliwa17l
Przednie zawieszenieOhlins NIX30 43mm, w pełni regulowane elektronicznie z pokryciem TiN, upside-down, skok 120mm
Tylne zawieszenieOhlins TTX36, w pełni regulowany elektronicznie, aluminiowy jednoramienny wahacz, skok130mm
Przednia opona120/70zr17
Tylna opona200/55zr17
Przedni hamulecDwie tarcze 330mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo M50 Monobloc montowane radialnie, (ABS w opcji)
Tylny hamulecTarcza 245mm, 2-tłoczkowy zacisk (ABS w opcji)

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany