Multistrada 1200 S Granturismo to motocykl przeznaczony dla motocyklowych turystów. Maszyna napędzana jest silnikiem Testastretta 11 Dual Spark, a więc zmodyfikowaną jednostką w stosunku do tej, która była na pokładach Multistrad jeszcze w roku 2012.
W porównaniu z podstawową wersją Multistrady model 1200 S Granturismo ma oprócz bocznych kufrów także centralny. Na pokładzie znalazł się system DSS Ducati Skyhook Suspension, czyli najnowsza generacja zawieszenia dynamicznie przystosowująca się do tego jak jedzie kierowca.
Na pokładzie zamontowano również ABS oraz kontrolę trakcji (DTC), podgrzewane manetki, dodatkowe światła, płytę ochronną pod silnik i kilka innych przydatnych w podróży i nie tylko komponentów. Nie zabrakło także możliwości wyboru trybów pracy jednostki napędowej.
Silnik | L-Twin, 4 zawory na cylinder, Desmodromic, Dual Spark |
Pojemność | 1198.4 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 150 KM przy 9 250 obr/min |
Maks. moment | 124,5 Nm przy 7 500 obr/min |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | kratownicowa |
Zbiornik paliwa | 20 l |
Przednie zawieszenie | widelec USD Sachs o średnicy 48 mm, pełna regulacja, Ducati Skyhook Suspension |
Tylne zawieszenie | Ducati Skyhook Suspension, monowahacz |
Przednia opona | Pirelli Angel GT 120/70 17' |
Tylna opona | Pirelli Angel GT 190/55 17'' |
Przedni hamulec | 2 x 320 mm tarcze, radialne czterotłoczkowe zaciski Brembo, ABS |
Tylny hamulec | 245 mm tarcza, dwutłoczkowy zacisk |
Zostaw odpowiedź