Pierwszy Monster opuścił fabrykę w 1992 roku, bo po niedługim czasie stać się maszyną kultową – ikoną motoryzacji. Filozofia „mniej znaczy więcej” obowiązywała przy projektowaniu każdego z modeli Monster, i obowiązuje po dzień dzisiejszy. Nie kończąca się pogoń za ideałem „motocykla kompaktowego przyniosła prosty i wyrazisty w formie naked-bike, o ostrym charakterze.
Silnik Desmodue 796 to zaprojektowana od nowa jednostka. Najmłodsze dziecko w warsztacie Ducati. Zaprojektowany z myślą by dostarczać dużą moc i moment obrotowy płynnie, doskonale sprawdza się w tej roli. Fantastyczne połączenie przyjazności 696 z agresją i charakterem 1100.
Jednoramienny wahacz, osprzęt i ergonomia nadają styl i sprzyjają bezpieczeństwu. Monster 796 to idealna ewolucja legendarnego modelu.
Silnik | 2-cylindrowy w ukł. L, 2 zawory na cylinder, rozrząd Desmodromiczny |
Pojemność | 803ccm |
Prędkość max | |
Moc | 87KM (64kW) przy 8250 obr./min |
Maks. moment | |
Chłodzenie | powietrze |
Rama | Rurowa, stalowa, kratownicowa |
Zbiornik paliwa | 15l (13,5l wersja z ABS) |
Przednie zawieszenie | Marzocchi 43mm, upside-down, skok 120mm |
Tylne zawieszenie | Sachs monoshock, regulacja odbicia i napięcia wstępnego, skok 148mm, aluminiowy wahacz jednoramienny |
Przednia opona | 120×70 |
Tylna opona | 180×55 |
Przedni hamulec | Dwie tarcze 320mm, 4-tłoczkowe zaciski |
Tylny hamulec | Tarcza 245mm, 2-tłoczkowy zacisk |
Zostaw odpowiedź