Ducati Diavel 1260S "Black and Steel" - nowa wersja. Zobacz zjawiskową sesję! - Motogen.pl

Ducati Diavel 1260S „Black and Steel” – nowa wersja kolorystyczna inspirowana Diavelem „Materico” zbudowanym na Milan Design Week 2019.

Inspirowana koncepcją Diavela „Materico” nowa wersja motocykla charakteryzuje się asymetrycznym malowaniem i wyrafinowaną grafiką, która łączy połyskującą szarość, matową czerń i sportowe detale w kolorze żółtym. Model będzie dostępny w salonach sprzedaży już w lipcu 2021 roku.

Po wprowadzeniu na rynek limitowanej odmiany Diavel 1260 Lamborghini w listopadzie 2020 roku, stworzonej we współpracy z producentem samochodów z Sant’Agata Bolognese, Ducati dalej rozszerza gamę modelu Diavel 1260. Najnowsza odmiana „Black and Steel” na rok modelowy 2022 inspirowana jest śmiałą i oryginalną koncepcją Diavela „Materico”, który zbudowany został z okazji Milan Design Week 2019 w wyłącznie jednym egzemplarzu. Ducati to marka będąca ikoną wzornictwa, więc udział w tym wydarzeniu był doskonałą okazją do oddania hołdu kreatywności wystawców, a „Materico” wyróżniał się dbałością o detale i był doskonałym połączeniem funkcjonalności i formy. Motocykl zachwycał też podczas wystawy Motorcycle Art & Design poświęconej projektowaniu jednośladów.

Malowanie Diavela 1260 S „Black and Steel” charakteryzuje się asymetryczną i wyrafinowaną grafiką, która łączy szarość i czerń, a sportowego charakteru dopełniają akcenty w kolorze żółtym – rama, dolna część ogona i kilka innych detali.

Od 10 do 13 czerwca nowy Diavel 1260 S „Black and Steel” będzie miał swoją światową premierę podczas targów MIMO Motor Show 2021. Andrea Ferraresi, dyrektor Ducati Style Center, powiedział: „Rodzina Diavela 1260 to synonim stylu, innowacji i wydajności. Zdobyła prestiżowe międzynarodowe nagrody za wzornictwo, takie jak Red Dot Award i Good Design Award. Cieszymy się, że możemy zaprezentować tę nową wersję w Mediolanie, mieście, które zawsze stanowiło światowy punkt odniesienia w tym sektorze”.

Diavel 1260 łączy w sobie wydajność maxi-nakeda z ergonomią i komfortem muskularnego criusera. Sercem motocykla jest silnik Testastretta DVT o pojemności 1262 cm3, który dostarcza 162 KM przy 9500 obr./min. Wypłaszczona krzywa momentu obrotowego pozwala na gwałtowne przyspieszenie, a jednocześnie zapewnia elastyczność przy niskich obrotach, dzięki czemu idealnie sprawdzi się zarówno do codziennego użytku, jak również w trasie. Podwozie z 240-milimetrową tylną oponą gwarantuje prowadzącemu zaskakujący poziom przyczepności i komfortu.

Motocykl w nowej wersji można spersonalizować już w konfiguratorze, doposażając go w akcesoria Ducati Performance. Model pojawi się w salonach Ducati już w lipcu 2021 roku.


Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany