Cztery nowe opony motocyklowe w jednym roku - Dunlop liderem rozwoju opon klasy hypersport - Motogen.pl

Wprowadzenie SportSmart TT oznacza powrót Dunlopa do segmentu rynku hypersport, w którym marka konkurowała ostatnio ponad dziesięć lat temu renomowaną oponą Qualifier RR.

  • Dunlop ma najmłodszą i najbardziej innowacyjną ofertę opon hypersport.
  • SportSmart TT to czwarta nowa opona brytyjskiej marki debiutująca w klasie hypersport w tym samym roku.
  • Nowe ogumienie wykorzystuje zwycięską technologię z Długodystansowych Mistrzostw Świata FIM (EWC).

Dunlop z najnowszą i najbardziej innowacyjną ofertą w kategorii hypersport

Przygotowana przez Dunlopa oferta opon dla segmentu hypersport uwzględnia różne oczekiwania motocyklistów:

  • D213 GP Pro (wprowadzona latem 2017 r.) i GP Racer D212 (wprowadzona w styczniu 2017 r.) są przeznaczone dla profesjonalnych motocyklistów,
  • SportSmart2 Max (wprowadzona w marcu 2017 r.) jest dedykowana dla motocyklistów okazjonalnie jeżdżących na torze,
  • SportSmart TT (w sprzedaży od marca 2018 r.) powstała z myślą o doświadczonych motocyklistach jeżdżących zarówno po torze, jak i drogach.

„Dzięki stałemu i aktywnemu rozwojowi, Dunlop ma obecnie najmłodszą i najbardziej innowacyjną ofertę na rynku. Intensywny rok premier produktowych świadczy o naszym skupieniu na rozwoju nowych technologii. Wsłuchaliśmy się w głosy motocyklistów. Pomogło to nam stworzyć linie produktów, które świadczą o tym, że rozumiemy subtelnie zróżnicowane potrzeby różnych motocyklistów segmentu hypersport. W niektórych przypadkach te same motocykle mogą być użytkowane na różne sposoby. Nasza nowa oferta daje motocyklistom wybór, dzięki któremu mogą precyzyjnie dobrać opony do swoich potrzeb” – powiedział Dmitri Talboom, Menedżer ds. opon motocyklowych Dunlop Europe.