BMW R1250RT na 2021 – zobaczcie pierwszy w Polsce wideo test, film, opinię o tegorocznej nowości, o której opowie Piotr “Barry” Baryła…

Tym razem przyszedł czas na zapowiadany sprawdzian R1250RT na sezon 2021 w boju, czyli w turystyce. Dlatego zabraliśmy nowego turystyka BMW na wycieczkę na Koniec Świata…

Prezentowany sprzęt to kontynuacja znanej i lubianej serii RT, która swój początek miała jeszcze w latach 70. Jest to motocykl stworzony z myślą o długodystansowej turystyce i wygodnym, komfortowym nakręcaniu na koła tysięcy kilometrów. Wyposażony w całych szereg ciekawych rozwiązań i systemów elektronicznego wspomagania kierowcy.

BMW R1250RT 2021 widok z przodu
BMW R1250RT 2021

Jednostka napędowa to bokser 1250 ccm, którego spotkacie również w innych modelach BMW, np. R1250GS. Moc maksymalna to 136 KM. Do tego oczywiście zmienne fazy rozrządu, czyli BMW ShiftCam.

Cena BMW RT zaczyna się od około 80 tys. zł, ale jest mocno uzależniona od wyposażenia, jakie wybieramy. W przypadku egzemplarzy doposażonych w radar, system doświetlania zakrętów, czy elektroniczne zawieszenie, trzeba się liczyć z wydatkiem rzędu 110 tys. zł. Więcej znajdziecie w materiale poniżej…

Przeczytajcie także pierwsze wrażenia z jazdy BMW R1250RT na 2021…


Więcej w Motocykle, Testy Moto, Wyróżnione
Ważne targi Tokyo Motor Show: edycja 2021 odwołana, szykują się zmiany

Wystawa Tokyo Motor Show odbywa się już od 1954 roku. Obok wystawy EICMA we włoskim Mediolanie, TMS to jedne z...

Zamknij