W 2015 do już dużej oferty BMW trafił BMW S 1000 XR, motocykl, który zadowoli gusta wielu miłośników jednośladów. Jak twierdzi BMW, ta maszyna to synteza i połączenie najlepszych cech: sportowych osiągów, wszechstronności enduro oraz wygody maszyn z rodziny GS.
Także wygląd BMW S 1000 XR to miks z różnych motocykli marki. Trzeba jednak przyznać, że przyciąga wzrok i na pewno nie będziecie się wstydzić jeżdżąc czy to po mieście czy w trasie taką maszyną.
BMW S 1000 XR napędzany jest czterocylindrową rzędówką o mocy aż 160 KM i maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 112 Nm. Na pokładzie znalazły się ABS i kontrola trakcji ASC- Automatyczna Kontrola Stabilności (odłączalne) oraz 2 tryby jazdy: Deszcz i Droga.
Silnik | 4-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy, cztery zawory na cylinder, dwa wałki rozrządu w głowicy |
Pojemność | 999 cm3 |
Prędkość max | Powyżej 200 km/h |
Moc | 118 kW (160 KM) przy 11,000 obr/min |
Maks. moment | 112 Nm przy 9,250 obr/min |
Chłodzenie | Chłodzony wodą/olejem |
Rama | Rama mostkowa z kompozytu aluminiowego, silnik stanowi część konstrukcji nośnej |
Zbiornik paliwa | 20 l |
Przednie zawieszenie | Widelec upside-down, Ø 46 mm, regulowane tłumienie kompresji i odbicia |
Tylne zawieszenie | Podwójny wahacz z odlewu aluminiowego, regulacja tłumienia kompresji, ABS w standardzie |
Przednia opona | 120/70 ZR 17 |
Tylna opona | 190/55 ZR 17 |
Przedni hamulec | Dwie pływające tarcze, średnica 320 mm, radialne stałe zaciski czterotłoczkowe |
Tylny hamulec | Jedna tarcza, średnica 265 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy, ABS w standardzie |
Zostaw odpowiedź