Istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że na sezon 2021 Aprilia przygotowuje rakietę bez owiewek, z szeroką kierownicą. Chodzi oczywiście o sztandarowego nakeda: Tuono.

Włoska redakcja GPone.com przyłapała Aprilię na testach na torze Imola. Za kierownicą zakamuflowanego motocykla jeździł Lorenzo Savadori, były zawodnik WorldSBK, aktualny zawodnik MotoE.

Sam motocykl przede wszystkim otrzymał zupełnie nowe owiewki. Pakiet aerodynamiczny przypomina teraz to, co widzimy na RS-GP 20 w MotoGP. Włosi spekulują, że być może Tuono V4 1100 na sezon 2021, razem ze zmianami wizualnymi oraz wieloma modyfikacjami, otrzyma także nową konfigurację silnika o mocy 215 KM (prosto z superbike’a RSV4). Jeżeli do tego dojdzie, atmosfera w segmencie najmocniejszych streetfighterów mocno się zagęści (ekhm Ducati Streetfighter V4).

Jest też film z jazdy. Ale to brzmi!

Istnieje także inna teoria, według której przyłapany motocykl jest bezowiewkową odmianą Aprilii RSV4 X – zaprezentowano ją niedawno, wyszła w 10 egzemplarzach i została zbudowana do jazdy po torze przez oddział wyścigowy Aprilii. W takim przypadku najmocniejszy naked pewnie też będzie mocno limitowany.

Tak czy inaczej, Lorenzo Savadori podobno wykręcił na Imoli czas 1:50, a to jest poziom, o którym jeszcze kilka lat temu marzyły motocykle Superbike. Na nakedzie…

Więcej szczegółów pod koniec roku, w okresie premier nowych modeli.

Więcej w Newsy, Nowości rynkowe
Aprilia Polska partnerem Speed Day!

Instruktorzy jeździli będą motocyklami Aprilia, a uczestnikom udostępnione zostaną Tuono V4 oraz RSV4.

Zamknij