Shiver nie jest powszechnie spotykanym motocyklem w naszym kraju, a szkoda. Włoska V-ka już w znanej do 2017 roku odsłonie była ciekawą propozycją. Dwucylindrowy silnik generował całkiem interesujący potencjał, a całość konstrukcji była niezwykle zwinna. Faktem jest, że przez lata nieco się opatrzyła, ale i tak na naszych drogach była dość egzotycznym widokiem. Na sezon 2017 przekonstruowano ją dość solidnie. Dostała zdecydowanie agresywniejszą stylistykę, nową osłonę zbiornika paliwa, jak i subframe oraz tłumiki. Ale najistotniejszą modyfikacją była zmiana pojemności. Z 750 ccm skoczyła ona do 896 ccm. Dziewięćsetka nie zyskała na mocy, bo generuje nadal 90 KM, jednak moc ta dostępna jest teraz o 250 obr/min niżej. Ważniejszym jednak parametrem, zwłaszcza tak istotnym dla motocykli typu naked, jest moment obrotowy. Ten wystrzelił z poziomu 79 Nm/7250 obr/min w siedemset pięćdziesiątce do 90 Nm przy zaledwie 6500 obr/min w dziewięćsetce. Mimo tej modyfikacji udało się tez urwać nieco na masie, która wynosi teraz 218 kg.
Za nowy model polski importer życzy sobie teraz 36 900 zł. Autoryzowane salony Aprilii można znaleźć we Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Rumii, Gliwicach i Tarnowie.