Za rozwój modelu RS 400 (i Tuono 400) odpowiedzialni są inżynierowie we Włoszech, ale produkcja odbędzie się w Indiach. Czy nowe Aprilie trafią więc do Europy?

Najnowszą, gorącą nowością od Aprilii jest model RS660, wypełniający lukę łączącą motocykle sportowe z drogowymi. W ofercie jest jeszcze jedna luka w postaci segmentu ok. 300-400 ccm.

Indyjskie media donoszą, że Diego Graffi, szef indyjskiego oddziału Piaggio, potwierdził plany Aprilii dotyczące motocykla o pojemności 300-400 ccm. Informacje te zbieżne są z doniesieniami sprzed trzech miesięcy, kiedy to wspominany był rozwój modelu Tuono 400 (czyli naked). Aktualnie mówi się o sportowej odmianie rodzeństwa, RS 400.

Nie ma wątpliwości więc, że oba te motocykle rozwijane są równolegle. Diego Graffi zapowiedział, że na rynek zostaną one wprowadzone w roku 2023. Oczekuje się, że Aprilie 400 znajdą się na górnej półce swojej kategorii. Za przygotowanie nowych modeli odpowiedzialni są inżynierowie z włoskiej centrali Aprilia, jednak produkcja odbywała się będzie w Indiach.

No właśnie, wszystkie doniesienia i potwierdzenia dotyczą premiery RS 400 i Tuono 400 na rynku indyjskim. Póki co nie wiadomo, czy oba te modele doczekają się premiery w Europie. Skoro jednak za rozwojem stoją europejscy inżynierowie, a konkurencja także ma motocykle w tym segmencie, to ciężko byłoby spodziewać się ominięcia Europy…

Więcej w Newsy, Nowości rynkowe
MV Agusta Superveloce Alpine 2021 – limitowana piękność i wstęp do… [opis, dane, zdjęcia]

Superveloce Alpine wyprodukowana zostanie w limitowanej liczbie 110 sztuk. Niebieski lakier w stylu Alpine jest fenomenalny. Przy okazji jest to...

Zamknij