Albo grubo, albo wcale - Honda MSX 125 z silnikiem od Ducati 1199 Panigale R - Motogen.pl

 

Na profilu Mario Kleffa w portalu Facebook czytamy:

„Dla anglojęzycznych czytelników: macie rację, Mod Dam to duża inwestycja. Jednakże wcale nie chodzi tu o pieniądze, chodzi o pomysł i cel, którym jest realizacja tego pomysłu. Mogłem użyć silnika z 1199S, 1199 albo nawet 899, ale tylko 1199 R zapewnia odpowiednie osiągi dla MOD DAM. Jeżeli kupiłbym silnik i części z drugiej ręki, to nie byłoby to dobrym rozwiązaniem dla rozwoju nowego motocykla. Uważam również, że nie może to być żaden inny silnik – Kawasaki, Honda, Yamaha, Suzuki czy Harley-Davidson… może V8 albo silnik elektryczny – żaden z nich nie pasowałby do stylu Hondy MSX. 1199 R to jeden z najbardziej zaawansowanych silników na rynku – to mocny i doskonały wybór do napędzenia Mod Dam.

Tym razem rozwój jest nieco kosztowny. Mieliśmy problem z przewodem paliwa. Musiałem kupić kolejne 1199 Panigale R.

Coś wam powiem: jeżeli kupicie swojej przyszłej żonie pierścionek z diamentem na ceremonię zaślubin, ale zgubicie go po drodze, to czy kupicie drugi zamiennik, który będzie wykonany ze szkła?! Jeżeli kochacie tę kobietę, to przepracujecie drugą rundę na nowy pierścionek z diamentem – proste.”

Na poniższym klipie możecie zobaczyć Mod Dam w akcji. Śledźcie też profil Mario Kleffa w portalu Facebook, może zainspiruje Was do stworzenia równie abstrakcyjnych projektów.
 

 

Mod Dam just before go test run

ผมพึ่งได้รับวีดีโอสั้นๆจากช่างสมนึก เป็นวีดีโอสั้นๆที่ผมลองอุ่นเครื่องก่อนไปวิ่งเทสรันซึ่งถ่ายไว้ได้เพียงเท่านี้.

Posted by Mario Kleff on 9 luty 2016

Autor: Wojciech Grzesiak