Logowanie/Rejestracja

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Turystyka Wyprawy motocyklowe Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Wyprawy motocyklowe

Wyprawy motocyklowe, wyprawy dookoła świata, wyprawy po kontynencie. Turystyka motocyklowa.

04.11.2011

Wyjazd na Białoruś

WYPRAWY
Pochmurny poranek nie nastraja pogodnie. Wstaję około siódmej i nie jestem pierwszy. Robię obchód obozowiska i fotografuję krajobraz po bitwie. Przy namiocie z kawą spotykam trzech gości z podbitymi oczami. Mało mówią. Pewnie znajomi Alka. Nawet nie wspominają nocnego odpalania motocykli...

06.10.2011

Dziewczyny Bursztynowym szlakiem

WYPRAWY
Cztery dziewczyny – Andzia, Alicja, Bosco i Fiorino oraz cztery różne motocykle – BMW, Harley, Kawasaki i Yamaha. Droga z Gdańska wiodła przez Czechy, Austrię, Włochy, Węgry i Słowację i wyniosła w sumie około 4300 km. Przeczytaj co przeżyły dziewczyny podróżując bursztynowym szlakiem.

04.10.2011

Mull Of Kintyre

WYPRAWY
Kintyre mieści się na jednym z półwyspów w zachodniej części Szkocji i jest najbardziej wysuniętym punktem w kierunku północnej Irlandji – tak przynajmniej wskazywał pomiar wykonany moją domową linijką.

15.09.2011

Chorwacja, Czarnogóra, Albania, Korfu i Grecja

WYPRAWY
Według klasycznej miary czasu, wyjazd trwał dwa tygodnie,; były dnie i noce, ale w gruncie rzeczy cały ten okres odmierzała nam klepsydra... Jednak nie ta z piaskiem. Klepsydrą był zbiornik paliwa. I to on zastąpił nam tradycyjny zegarek. Nie liczyły się upływające godziny. Czas mijał wraz z benzyną.

28.07.2011

Zakarpacie deszczową porą

WYPRAWY
Wyjazd był w pełni udany, poznaliśmy nowych przyjaciół, pojeździliśmy po górach. Były chwile niepewności, ale pokonaliśmy wszystkie przeciwności. Chwilami było nawet słonecznie.

31.05.2011

Maroko w pigułce

WYPRAWY
Wyruszyliśmy w niedzielę, 20 lutego, w samo południe. Było nas pięciu – ekipa endurovoyagra plus Mariusz vel. "Świeżak", który dołączył do nas w ostatnim momencie. Nasz karawan składał się z busa i przyczepy. Prowadziliśmy na zmianę przez ponad 50 godzin non stop. Atmosfera w samochodzie była świetna. Zmęczenie mieszało się z entuzjazmem; naprawdę surrealistyczny klimat. W końcu dotarliśmy do Hiszpanii. Wypakowaliśmy motocykle i cały szpej. Warkot silników powodował ekscytację.

15.05.2011

Eurotrip 2010 Cz. I

WYPRAWY
40 dni, 16 krajów, 12260 km - czyli historia niesamowitej przygody i jak trzeba było powalczyć ze światem żeby się udało.

10.01.2011

Niebieski metallic w promieniach polskiego słońca

WYPRAWY
Za oknem panowała całkowita ciemność. Widać było tylko zapalone światła pobliskich domostw. Zerknąłem na niebo i w oddali zobaczyłem majaczące gdzieniegdzie między chmurami gwiazdy. Na szczęście, nie padało, choć było mokro – musiało przestać lać niecałą godzinę temu. Zapaliłem światło i zszedłem na dół stromymi, wyłożonymi jasną wykładziną schodami. Odsłoniłem żaluzje i zerknąłem na podjazd przed domem, gdzie stała zaparkowana niebieściutka CBR 1100 XX.

08.04.2010

Spacerek w niedzielę, wyjazd dziesiąty: Polska drewniana drogą asfaltową - Szlak Architektury Drewnianej w Małopolsce

WYPRAWY
O królu Kazimierzu Wielkim powiada się w przysłowiu, że zastawszy Polskę drewnianą, zostawił ją po swych rządach murowaną. W kolejnej propozycji spacerku chciałbym zaproponować wyjazd zgoła odmienny: poszukiwanie na Podhalu właśnie tych drewnianych pozostałości zabudowań minionej Polski, jeszcze niedawno codziennych i widzianych wzdłuż mniej uczęszczanych dróg.

08.03.2010

Góry Sowie Expedition

WYPRAWY
Ze Świebodzina wyjechaliśmy około 10:00. Kierowaliśmy się na Nową Sól, a następnie na Legnicę i Wałbrzych. Jadąc przez centrum Legnicy, podziwialiśmy przydrożne zabytki. Mniej więcej 40 km przed Wałbrzychem ujrzeliśmy pierwsze wzniesienia, wąską i krętą drogę, świadczące o tym, że jesteśmy coraz bliżej gór.

30.10.2009

Litwa, Łotwa, Estonia 2009

WYPRAWY
Wypad: Litwa (właściwie przejechana), Łotwa, Estonia. Początek lipca br. Zalążek krainamoto.pl

22.10.2009

Ania Jackowska – podróże motocyklowe, czyli moja pasja

WYPRAWY
Podróże motocyklowe, szczególnie te samotne, są zwykle domeną mężczyzn. Ania Jackowska przeczy temu stereotypowi. Wyprawy motocyklowe stały się jej życiową pasją. Pokonała już tysiące kilometrów w siodłach różnych motocykli, odwiedzając m.in. Chorwację, Portugalię czy Maroko. Niedawno podróżniczka i jej towarzysz, którym tym razem było BMW GS 650, wrócili z wyprawy po Syrii i Jordanii.

30.09.2009

Spacerek w niedzielę, wyjazd dziewiąty: Szkieletczyzna, czyli od kurnej chaty do zrujnowanego pałacu

WYPRAWY
Pojęcie „szkieletczyzny” stworzyli w jednym ze swoich skeczów Zenon Laskowik i Bohdan Smoleń. Było to dobre 30 lat temu, czyli w czasach siermiężnej Polski Ludowej, na szczęście już przeszłej. Ale ślady przeszłości na tej ziemi są znacznie starsze, niż portrety pierwszych sekretarzy. Dziś przyjrzymy się tym, które ulokowane są po bliższej małopolski stronie. Albowiem choć ziemia to uboga i kamienista, to w tych kamieniach ukryte są jej uroki i skarby…

24.08.2009

Enduro Ukraina – Karpaty

WYPRAWY
Pomysł, aby poendurzyć za granicą, zrodził się w naszych głowach już dawno. Słuchając opinii znajomych, przeglądając fora dyskusyjne i strony podróżnicze zdecydowaliśmy się na Ukrainę. Cel był prosty – posmakować Karpat, wciąż uważanych za najdziksze rejony Europy.

17.07.2009

Horice – całkiem męski wyjazd

WYPRAWY
To marzenie każdego mężczyzny – wsiąść na motocykl, mając tylko niezbędny bagaż i ruszyć przed siebie. To miał być weekend tylko w męskim gronie. Cztery dni na motocyklach... Ustaliliśmy termin – pierwszy weekend czerwca. Nie był to zresztą przypadek – w tym czasie w Horice jest Cesky Tourist Trophy – wyścigi klasycznych motocykli sportowych i sidecarów, czyli podrasowanych staroci :).

24.06.2009

Spacerek w niedzielę, wyjazd ósmy: wycieczka dla auslanderów, czyli spacer wokół krakowskiego komina

WYPRAWY
Od kilku już miesięcy, na łamach tego działu, opisuję wyjazdy, ciekawe miejsca, w których wizytę chciałbym zaproponować wszystkim zainteresowanym nie tylko samą jazdą, ale i wyznaczeniem sobie jakiegoś celu wycieczki. Słowem - co i gdzie warto zobaczyć – na razie głównie na południu naszego kraju.

23.03.2009

Spacerek w niedzielę, wyjazd siódmy: Na południe po raz drugi (Słowacja, Spisz)

WYPRAWY
Wycieczki za naszą południową granicę mają w sobie coś nieprzeciętnie pociągającego, chociaż sam nie bardzo wiem co. Być może to kwestia znacznie większej górzystości, a co za tym idzie, większej liczby interesujących winkli do zwiedzenia? A może po prostu lekki podmuch obcości, świadomości wyjazdu za granicę, przy zachowaniu jednodniowego dystansu wyjazdu.

archiwum

1    5  6  7    7

Wiadomości redakcji - motogen.pl

Katalog motocykli i skuterów 125 2017 - pobierz plik PDF

To już kolejna produkcja naszej redakcji. W najnowszym katalogu 125 znajdziecie większość motocykli i skuterów dostępnych na polskim rynku z cenami i podstawowymi danymi technicznymi.

więcej ›

Dzieje się?

Newsroom tylko na to czeka!