Logowanie/Rejestracja

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Turystyka Wyprawy motocyklowe Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Wyprawy motocyklowe

Wyprawy motocyklowe, wyprawy dookoła świata, wyprawy po kontynencie. Turystyka motocyklowa.

23.03.2009

Spacerek w niedzielę, wyjazd siódmy: Na południe po raz drugi (Słowacja, Spisz)

WYPRAWY
Wycieczki za naszą południową granicę mają w sobie coś nieprzeciętnie pociągającego, chociaż sam nie bardzo wiem co. Być może to kwestia znacznie większej górzystości, a co za tym idzie, większej liczby interesujących winkli do zwiedzenia? A może po prostu lekki podmuch obcości, świadomości wyjazdu za granicę, przy zachowaniu jednodniowego dystansu wyjazdu.

25.02.2009

Spacerek w niedzielę, wyjazd szósty: Czasem deszcz, czasem słońce (Bieszczady)

WYPRAWY
Podobnie do innych wycieczek, ta również planowana przez dłuższy czas – nie chciała jakoś się poskładać w udaną całość. W końcu jednak raz, w następnym sezonie drugi, dwa kolejne wyjazdy doszły do skutku.

27.10.2008

Spacerek piąty: przez trzy przełęcze – kolejny raz żywiecczyzna

WYPRAWY
Tym razem będzie krótko i szybko: bywają wśród czytelników i takie motocyklowe tygryski, które innego stylu nie uznają. Trzy przełęcze do przejechania na odcinku niewiele przekraczającym 100km, w tym jedna z niedawno zmienioną nawierzchnią – czegóż można sobie życzyć więcej, mając nieco wolnego czasu i motocykl pod sobą?

06.08.2008

Alpy 2008 – wakacje w motocyklowym raju

WYPRAWY
Decyzja o wakacyjnym wyjeździe w Alpy zapadła bardzo szybko. Przekonało mnie przeczytanie kilku internetowych relacji z wyjazdu w ten piękny zakątek Europy. Z powodu braku innych chętnych, wraz z końcem lipca 2008 wyruszyliśmy w naszą samotną wyprawę przez Alpy w składzie: ja, moja wspaniała druga połówka i nasze pierwsze "dziecko" (Hayabusa).

18.07.2008

Spacerek w niedzielę, wyjazd czwarty: ruiny, zamki i jeszcze raz winkle (jura krakowsko-częstochowska)

WYPRAWY
Jak to mawia jeden z moich niepełnoletnich internetowych współdyskutantów: dzisiaj to będzie hardcore. W każdym razie dla wszystkich tych, którym bliższe jest jeżdżenie niż zwiedzanie, a gwizd powietrza w uszach cenią bardziej niźli piękne widoki. Jeśli należysz do powyższej kategorii – odradzam czytanie. Polecam zaś zwłaszcza tym, którzy w czasie wizyty w okolicach historycznego grodu królewskiego Rzeczypospolitej za punkt honoru stawiają sobie zwiedzenie fragmentu chociażby Szlaku Orlich Gniazd.

02.03.2008

Fazerem przez Alpy

WYPRAWY
Fantastyczne zakręty, idealny asfalt, zapierające dech w piersiach górskie krajobrazy. Jednym słowem Alpy. Od zawsze były celem każdego motocyklisty. Odkąd zainteresowałem się turystyką motocyklową, stały się moim marzeniem. Jednak, aby sprostać wymaganiom takiej górskiej wyprawy, musiałem postarać się o odpowiedni sprzęt.

08.01.2008

Spacerek w niedzielę, wyjazd trzeci: dwa zamki i jeden skansen (żywiecczyzna)

WYPRAWY
Pasją moją są – jak to kiedyś określił jeden ze znajomych – kupy kamieni w krajobrazie. Czyli rzecz ujmując bardziej precyzyjną polszczyzną zamki oraz ich ruiny, których na ziemiach polskich nie brakuje, jako pozostałości rozlicznych rodów szlacheckich oraz konfliktów zbrojnych przetaczających się przez kraj.

09.12.2007

17 krajów Jawą TS 350

WYPRAWY
10.157 km przez 17 krajów Europy + Monako w 38 dni ( w tym 28 dni Jawą na trasie + dzień "-1" w którym z powodów technicznych wróciliśmy do domu) Średnio 350 km dziennie w trasie. Zapraszamy do zapoznania się z dziennikiem podróży i zdjęciami.

07.11.2007

YBR`ką dookoła świata!

WYPRAWY
Podróż dookoła świata... Choć temat sam w sobie niesamowity, to przerabiany już wielokrotnie na różne sposoby. Okrążenie naszej Matki Ziemi na pokładzie samolotu to w dzisiejszych czasach nic nadzwyczajnego. Co innego, jeżeli jako środek lokomocji wybierzemy sobie mały, 12 konny motocykl, a decyzje o wyjeździe podejmujemy spontanicznie i bez większego przygotowania...

26.09.2007

Spacerek w niedzielę, wyjazd drugi: Stará Ľubovňa

WYPRAWY
Kiedy zaczynam się zastanawiać nad trasą przejażdżki, zawsze toczę małą bitwę: ciekawe miejsca - ciekawa, kręta droga. Zazwyczaj udaje się osiągnąć coś na kształt remisu... Naturalną tego konsekwencją jest kierunek wyjazdów. Oczywiście południowy!

05.09.2007

Skandynawia 2007

WYPRAWY
Pomysł na wyprawę zrodził się tak naprawdę jakieś 4 miesiące temu. Początkowo na ten rok planowaliśmy Portugalię, ewentualnie Bułgaria, Rumunia, Mołdawia, ale coś ciągnęło nas na północ Europy. Na południe Europy jeździliśmy już dwa razy. Dlaczego jednak na północ, przecież tam jest zimno, drogo, ciągle pada deszcz, odległości pomiędzy miastami są duże a i tych nie ma za wiele...

31.07.2007

Spacerek w niedzielę, wyjazd pierwszy: Bóbrka (podkarpackie)

WYPRAWY
Czasami wystarczy tylko zjechać z głównej drogi, by znaleźć się w zupełnie innym świecie, nierzadko zdecydowanie ciekawszym niż widziany na co dzień. Bywa jednak i tak, że takie wyjazdy trzeba sobie po prostu zaplanować. A potem jeszcze ze trzy razy przełożyć, z kilku różnych powodów. I kiedyś wreszcie można pojechać...

07.02.2007

Vlad Palownik, Transylwania, wampiry - czyli wyjazd do Rumunii.

WYPRAWY
Do ostatniej chwili nie wiedzieliśmy ile motocykli i ile osób wybiera się z nami na podbój rumuńskiej ziemi. Pomysł wyjazdu zrodził się już w okolicach stycznia i ja z Jolą konsekwentnie wytrwaliśmy w swoim postanowieniu. Pozostała załoga zmieniała się z dnia na dzień: to ktoś dochodził, to ktoś odchodził i stanęło na tym, że dopiero w czwartek wieczorem znaliśmy pełny, stuprocentowy skład ekipy. Zatem pojechali: Lewar AT, Ropuch-Owsik (wszędzie go było pełno) AT, Cement-Lentylek AT, Julka Cementowa, Włodar TA (człowiek Total Spontan- szybka decyzja o wyjeździe: przeczytał posta na forum i jazda!), Mio AT (ale tylko do Budapesztu) i my: Kajtek AT i Jola Kajtkowa.

01.01.2007

Hondą Africa Twin przez Bałkany

WYPRAWY
Wstaje w piątek rano o 4:00, bo na 8:30 jestem umówiony z Szymkiem na kawe w Cieszynie. Za oknem szaro, zimno i pada...

archiwum

1    4  5  6

Wiadomości redakcji - motogen.pl

Katalog motocykli i skuterów 125 2017 - pobierz plik PDF

To już kolejna produkcja naszej redakcji. W najnowszym katalogu 125 znajdziecie większość motocykli i skuterów dostępnych na polskim rynku z cenami i podstawowymi danymi technicznymi.

więcej ›

Dzieje się?

Newsroom tylko na to czeka!