Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Artykuły Prezentacje Wpisy z roku 2018 Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Prezentacje

Opisy nowych, używanych i zabytkowych motocykli. Suzuki, Harley, Kawasaki, Ducati, Junak, BMW GS, Yamaha, Triumph, KTM i wiele innych.

12.02.2018

Nowości sprzed lat: Hayabusa dwóch generacji (1999-2007) i (2008-2018) - porównanie

  PREZENTACJE
Cyklem "Nowości sprzed lat" postanowiliśmy przypomnieć dawne testy motocykli, przeprowadzane przez portal Motogen.pl. Co nam się wówczas podobało? Jakie były wady i zalety? Z racji faktu, że w sieci pojawia się coraz więcej plotek o trzeciej generacji Suzuki GSX-1300R znanej szerzej jako Hayabusa postanowiliśmy przypomnieć porównanie dwóch pierwszych generacji modelu, opublikowane na łamach portalu Motogen.pl w 2013r.

02.02.2018

Nowości sprzed lat: Triumph Speed Triple (2011-2015)

  PREZENTACJE
Cyklem "Nowości sprzed lat" postanowiliśmy przypomnieć dawne testy motocykli, przeprowadzane przez portal Motogen.pl. Co nam się wówczas podobało? Jakie były wady i zalety? Tym razem przedstawimy motocykl przetestowany w 2011r. Mocny, dynamiczny, wyszukany, a przede wszystkim wzbudzający mnóstwo kontrowersji: Triumph Speed Triple!

31.01.2018

The Batass - Scrambler Icon na Custom Rumble

1 PREZENTACJE
Niedawno wspominaliśmy o projekcie Eastern Spirit, którzy przygotowują Ducati Scramblera na konkurs Custom Rumble. Jak się okazuje, projekty z Polski będą dwa. Drugim, jest The Batass - projekt Revolt Customs z Krakowa, który wystartuje w klasie Best Independent Customiser. Jak wygląda i co o nim wiemy? Oddajemy głos Piotrkowi, współautorowi projektu:

26.01.2018

Nowości sprzed lat: Ducati Diavel (2011-2015)

  PREZENTACJE
Cyklem "Nowości sprzed lat" postanowiliśmy przypomnieć dawne testy motocykli, przeprowadzane przez portal Motogen.pl. Co nam się wówczas podobało? Jakie były wady i zalety? W tym tygodniu postanowiliśmy przypomnieć model, który zelektryzował motocyklowe środowisko 7 lat temu. Ducati Diavel - bo o nim mowa w zbliżonej formie produkowany jest do dziś. Co nas urzekło w czasie pierwszych testów?

Yamaha FZS 600 Fazer (1998-2003): uniwersalny motocykl używany zbierający dobre opinie

3 PREZENTACJE
Yamaha FZS 600 Fazer trafiła do salonów w 1998 roku, wprowadzając nowy powiew świeżości w uniwersalnej klasie średniej. Uzupełniała ofertę producenta wypełniając lukę pomiędzy XJ600 S/N mającą nieco spokojniejszy charakter a sportowo-turystyczną YZF-600R Thundercat. Dynamiczna, wygodna, trwała i z rozsądną ceną. To jeden z bardziej udanych pojazdów Yamahy w tamtych latach.

19.01.2018

Nowości sprzed lat: Triumph Thunderbird vs Thunderbird Storm (2009-2018)

  PREZENTACJE
Triumph Thunderbird oraz jego bardziej mroczna, ale bardziej dynamiczna wersja Storm trafiły do nas w 2011r. Okazały się niezłą alternatywą dla popularnych jeszcze wówczas chopperów z Japonii czy USA. Test przeprowadziliśmy w czasach, kiedy podobne konstrukcje zaczynały masowo znikać z oferty producentów.

Customowi wirtuozi: przedstawiamy Eastern Spirit

  PREZENTACJE
Marka Eastern Spirit dotychczas kojarzyła mi się z fajną nazwą i customowym klimatem. Przyznam jednak, że nie do końca zdawałem sobie sprawę z konkretnych projektów. Kiedy zobaczyłem jej profil na FB uświadomiłem sobie, że większość customów znam, a kilka zdobiło nawet moją tapetę w komputerze

04.01.2018

Najtańsze najszybsze motocykle zbliżające się do bariery 300 km/h

  PREZENTACJE
W zbyt krótkie i umiarkowanie motocyklowe, styczniowe dni postanowiliśmy przypomnieć kilka modeli sportowo turystycznych, przekraczających 300 km/h, przynajmniej "licznikowo". Kryterium doboru to głównie cena, której pułap przyjęliśmy na max. 10 tysięcy złotych. Dzisiaj niektóre z nich czekają tygodniami na zmianę właściciela - inne, jeśli są wystawione poniżej 10 tysięcy złotych sprzedają się błyskawicznie. Jeśli byliście lub jesteście posiadaczami któregoś z nich, chętnie przeczytamy Wasze doświadczenia w komentarzach.

03.01.2018

Łańcuch, pasek czy „wał kardana” w motocyklu? Cz.2 - wał napędowy

  PREZENTACJE
Wał napędowy - ten typ przekładni końcowej został spopularyzowany przez takie marki motocyklowe jak BMW i Moto Guzzi. Z racji tego, że jest to w wytworzeniu całkiem drogi podzespół, producenci stosują go głównie w motocyklach wyższych segmentów cenowych (z ramieniem reakcyjnym) oraz tam, gdzie priorytetem nie jest najniższa masa pojazdu, a bezobsługowość.

Sonda

wypowiedz się
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści