-->
Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej

Prezentacje

Opisy nowych, używanych i zabytkowych motocykli. Suzuki, Harley, Kawasaki, Ducati, Junak, BMW GS, Yamaha, Triumph, KTM i wiele innych.

14.11.2019

Suzuki GS 1000 z 1977: pierwszy biało-niebieski litr z Hamamatsu

3 PREZENTACJE
GS 1000 wprowadził firmę Suzuki w świat jednośladów o litrowych silnikach i zrobił to z wielkim hukiem.

12.11.2019

Youngtimer w pigułce: Honda CBR600F trzeciej generacji (F3, PC31, 1995-1998)

  PREZENTACJE
Honda CBR600F trzeciej generacji zadebiutowała w 1995 roku, będąc de facto dość poważnym liftingiem poprzednika, udanego modelu F2. W czasie produkcji doczekała się jednego face-liftingu w 1997 roku. Bez względu jednak na rocznik, była doskonale prowadzącym się, nowoczesnym, trwałym, poręcznym i zaskakująco wygodnym jak na sportową sześćsetkę motocyklem…

29.10.2019

Youngtimer w pigułce: Yamaha SZR660 (1995-2001)

  PREZENTACJE
Przepis na Yamahę SZR660 wydawał się genialny: weź sprawdzony japoński silnik, upakuj go w sportowe podwozie, powierz stylizację Włochom i sprzedawaj w dobrej cenie. Sukces będzie murowany. Niestety, w praktyce nie wszystko poszło zgodnie z planem…

25.10.2019

Youngtimer w pigułce: Yamaha YZF-600R Thundercat (1996-2006)

  PREZENTACJE
Yamaha YZF-600R Thundercat zadebiutowała w 1996 roku jako motocykl sportowy zastępując FZR600 (na rynku amerykańskim zadebiutował nieco wcześniej, w nieco innych. Na torze wypadała blado – masa 212 kg i przeciętna moc dyskwalifikowała ją szczególnie w porównaniu z GSXR600. Kiedy zadebiutowała pierwsza YZF-R6 szybko okazało się, że turystyczne cechy Thundercata wpisują ją na stałe w segment motocykli sportowo-turystycznych.

21.10.2019

Youngtimer w pigułce: Honda XRV750 Africa Twin (1990-2003)

  PREZENTACJE
Pierwsza Honda Africa Twin pojawiła się w salonach w 1988 roku. Miała pojemność 650 ccm i była rozwinięciem w właściwie pewną krewną modelu Transalp. Użytkownicy narzekali na stabilność prowadzenia oraz brak mocy. Honda postanowiła ją diametralnie przekonstruować i tak powstał bohater poniższego materiału.

16.10.2019

Youngtimer w pigułce: Yamaha XJ600N, XJ600S Diversion, (1991-2003), Seca II

  PREZENTACJE
Yamaha XJ600 pojawiła się na rynku w 1991 roku i była odpowiedzią na Kawasaki Zephyr 550. Można śmiało powiedzieć, że te dwa pojazdy stworzyły podwaliny pod późniejszą modę na naked-bike trwającą przez całe lata 90-te. Prezentowany model zdobył sobie całą rzeszę fanów – dzisiaj wciąż jest jednym z najczęstszych i najtańszych modeli wybieranych na pierwsze prawdziwe moto…

14.10.2019

Youngtimer w pigułce: Suzuki GS500E (1989-2004) oraz GS500F (2004-2007)

  PREZENTACJE
Suzuki GS500E pojawiło się w 1989 roku jako zgrabny naked, kontynuator serii GS400/GS450, których korzenie tkwiły jeszcze w końcu lat 70-tych. Mimo to, pojazd zachwycił uniwersalnym charakterem, świeżością stylistyczną, świetną relacją ceny do jakości oraz niesamowitą wszechstronnością.

11.10.2019

Youngtimer w pigułce: Honda NSR125R (1988-2003)

1 PREZENTACJE
W 1988 roku do sprzedaży trafił bardzo istotny motocykl – mimo, że miał skromną pojemność, za sprawą niewielkiej masy i mocnego silnika mógł wprowadzić w kompleksy wiele maszyn sportowych. NSR125 bo o niej mowa dla jednych była narzędziem do amatorskiego ścigania, dla innych pierwszym krokiem w drodze do świadomej, motocyklowej doskonałości.

08.10.2019

Youngtimer w pigułce: Suzuki VX800 (1990-1997)

  PREZENTACJE
VX800 powstał w Centrum Projektowym Suzuki w Brea, w Californii. Bazą do stworzenia tego motocykla był oczywiście Intruder750. Do amerykańskich i europejskich salonów sprzedaży trafił w 1990 roku. W USA wycofano go w 1993, w Europie pozostał do 1997. Czego możemy spodziewać się w przypadku VX800?

02.10.2019

Youngtimer w pigułce: Kawasaki ZZR1100 (1990-2001)

1 PREZENTACJE
Kawasaki ZZR1100 trafiło do produkcji w 1990 roku, stając się najszybszym seryjnie produkowanym motocyklem. Zdetronizowany został dopiero przez Hondę wraz z prezentacją modelu CBR1100XX Blackbird. W produkcji przetrwał do 2001 roku, kiedy Kawasaki zaproponowało ZZR1200. Czy warto brać go pod uwagę, jako youngtimera?

30.09.2019

Youngtimer w pigułce: Suzuki GSX-R750 SRAD (1996-1999)

  PREZENTACJE
Suzuki GSX-R750 SRAD zadebiutował w 1996 roku. Jego dane techniczne imponowały na tyle, że w zasadzie jedynym realnym konkurentem z Japonii była Honda CBR900RR Fireblade o zauważalnie większej pojemności. Dzisiaj chcemy przedstawić jeden z najbardziej niedocenianych, w naszym odczuciu motocykli sportowych z lat 90-tych…

25.09.2019

Youngtimer w pigułce: Suzuki GSX600F "imbryk" z lat 1988-1997

3 PREZENTACJE
Suzuki GSX600F był produkowany przez 16 lat. Jedyna istotna modyfikacja nastąpiła w 1998 roku i obejmowała całkowitą zmianę wyglądu (owiewki, reflektory, siedzenie). Motocykl po zmianach zyskał przydomek „jajko” i nim zajmiemy się wkrótce. Teraz pragniemy wziąć pod lupę GSX600F z lat 1988-1997 czyli pojazd, który za sprawą charakterystycznego wyglądu zyskał przezwisko „imbryk”.

18.09.2019

Youngtimer w pigułce: Honda CB700SC / CB750SC Nighthawk S - czy warto?

3 PREZENTACJE
Honda CB700SC / CB750SC Nighthawk S była produkowana w latach 1984-1986. Mimo krótkiego stażu rynkowego zdobyła dużą popularność. Dlaczego oferowano go w dwóch wersjach silnikowych?

17.09.2019

Youngtimer w pigułce: Honda VF750F - czy warto kupić?

2 PREZENTACJE
Honda VF750F pojawiła się na rynku w 1983. Została przyjęta entuzjastycznie – na tyle, że niemiecki Motorrad przyznał jej tytuł motocykla roku 1983. Czy ponad 35 lat później można ją określić jako pełnowartościowego youngtimera?

12.09.2019

Honda CBR1200XX – limitowany Blackbird na 50 lecie Hondy

  PREZENTACJE
W 1996 roku CBR1100XX był najszybszym, seryjnym motocyklem. Napędzany silnikiem o mocy 164 KM wzbudzał pożądanie większości motocyklistów kochających szybką jazdę. Ostatnio szukając materiałów na temat zupełnie innego motocykla trafiłem na ogłoszenie z 2012 roku dotyczące sprzedaży CBR1200XX. Najpierw wydało mi się, że w opis wkradł się błąd, ale postanowiłem to sprawdzić…

Triumph Scrambler 1200 XE - pierwsze testowe wrażenia z jazdy

1 PREZENTACJE
Pierwsze wrażenia z jazdy Triumphem Scramblerem 1200, motocyklem off czy on roadowym? Posłuchajcie Michała, rozwiewa wątpliwości dotyczące przeznaczenia motocykla!

11.09.2019

Moto Guzzi V9 Bobber Sport - pierwsze wrażenia

  PREZENTACJE
Pierwsze wrażenia z jazdy bardzo ciekawym zarówno w formie, jak i treści Moto Guzzi V9 Bobber Sportem... Czy cena 44900 przekłada się na niezłe wartości użytkowe? Zobaczcie w poniższej relacji...

09.09.2019

Chopper 125: nowy czy olx, otomoto, allegro?

5 PREZENTACJE
Zakup choppera o pojemności 125 ccm nie jest łatwą sprawą. Motocykla możemy poszukać na portalach aukcyjnych, ale oferta markowych pojazdów jest uboga a ich stan pozostawia sporo do życzenia z punktu widzenia powypadkowej przeszłości czy zmęczenia mechanicznego.

[Test] Suzuki GSX 1250 FA – motocykl używany (Bandit 1250)

3 PREZENTACJE
Suzuki GSX 1250 FA zadebiutował w 2010 roku, jako wyposażona w pełną owiewkę sportowo-turystyczna wersja bazująca na modelu Bandit 1250 – motocyklu, który przez wiele lat zaskarbił sobie sympatię i przychylność motocyklistów na całym świecie. Po 9 latach od prezentacji mieliśmy okazję pojeździć, przetestować aż w końcu kupić do redakcyjnego garażu egzemplarz wspomnianego modelu. Jak się sprawdza i co warto o nim wiedzieć?

06.09.2019

Custom na bazie BMW R80 rocznik 1983 z La Motocicletta

1 PREZENTACJE
La Motocicletta to włoska firma, która wspomaga Aprilię i Moto Guzzi przy tworzeniu carbonowych elementów do budowy motocykli koncepcyjnych. Jednak jednym z jej najciekawszych projektów jest custom na bazie BMW R80 z 1983 roku. Postanowiliśmy przybliżyć wam tę konstrukcję…

archiwum

1  2  3 
...
11   19

Sonda

wypowiedz się
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści