-->
Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Aktualności Aktualności z kraju Zwycięskie Ducati z konkursu Custom Rumble na sprzedaż! Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Z kraju

Zwycięskie Ducati z konkursu Custom Rumble na sprzedaż!

Pamiętacie Ducati Scrambler, który został przerobiony na zlecenie Ducati Polska przez Eastern Spirit do konkursu Custom Rumble? Motocykl zdecydowanie wygrał w swojej klasie!

Modyfikowane Ducati otrzymało całkowicie nowy kształt w stylu cafe racer, nowe elementy nadwozia pokryte siedmiowarstwowym lakierem o niesamowitej głębi koloru. Taki lakier jest zarezerwowany dla pojazdów z najwyższej półki, typu Rolls Royce, ze względu na wysoką cenę i trudność nakładania. Całość podkreślają złoto-czarne szparunki. 

 



Zakres modyfikacji:
- przebudowana rama,
- ręcznie zrobiony ze stali ogon z nową kanapą, 
- przebudowany zbiornik,
- całkowicie nowa przednia lampa, w którą został wbudowany oryginalny zegar,
- nowe uchwyty do lampy oraz podnóżki i dźwignie,
- układ hamulcowy zyskał z przodu nową tarczę większej średnicy, 
- przednie koło o mniejszej średnicy, 
- tylna pompa hamulca została zbudowana praktyczne od nowa tak, aby nie zaburzała "czystości" motocykla, 
- tylny wahacz został przebudowany, aby opuścić motocykl i zarazem go utwardzić, przez zmianę mocowania tylnego amortyzatora,
- przednie zawieszenie skrócone, przebudowane w środku tak, by zapewnić sztywniejszą pracę; przebudowa polegała na zmianie średnic otworów w tłoczyskach amortyzatorów (zawieszenie modelu Scrambler jest bardzo miękkie).

 

 

Dużo pracy i czasu poświęciłem na układ wydechowy. Święta Bożego Narodzenia i Nowy Rok spędziłem na spawaniu i wyginaniu rury. Chciałem z 400-setki wydobyć godny dźwięk. - mówi Sylwester Mateusiak z Eastern Spirit - Wydech nie jest tylko ozdobą, która podkreśla charakter cafe racera. Został on zbudowany tak, by z dolnego tłumika wygenerować dźwięk basowy, a jednocześnie żeby dolny tłumik nie nagrzewał się. Górny wydech odpowiada za sopran i na nim już możemy smażyć jajecznicę. Należy również podkreślić, że nowy wydech wpłynął pozytywnie też i na osiągi. 

To jednak nie koniec zakresu bogatych modyfikacji. Na uwagę zasługują też opony. Ogumienie typu slick podkreśla rasowy kształt cafe racera. 

Wybierając takie opony chciałem nawiązać do sportowej historii toru Misano, w którym odbyło się rozstrzygnięcie konkursu Ducati Custom Rumble. - dodaje Mateusiak - Motocykl powstał z ogromną dbałością o detale. Jest to motocykl kolekcjonerski, jedyny taki egzemplarz ze światowym tytułem zbudowany przez znaną markę. 

Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się bezpośrednio z Sylwestrem:  +48 534 807 200, e-mail: easternspiritgarage@gmail.com

 

O tym motocyklu już kilkukrotnie pisaliśmy:

-tutaj,

-tutaj,

oraz tutaj.

 

Więcej o motocyklach Ducati

Powiązane materiały

...
oceń ten materiał:
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści