Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej

Laboratorium

Vespa GTS 300 – niczym unikatowa kobieta test, opinie i oceny

Mówi się, że najfajniejsze dziewczyny zawsze wychodzą z klubów przed pierwszą w nocy. Później na parkiecie zostają już tylko te, które liczą na łut szczęścia, bądź nie do końca trzeźwą percepcję płci przeciwnej. Gdyby Vespa GTS 300 była kobietą, nie zabalowałaby zbyt długo – to absolutnie piękny sprzęt, a do tego ma wyjątkowe wnętrze.

Pomiędzy mną a Vespą GTS 300 zaczęło iskrzyć momentalnie. Gdy do niej podchodziłem, piękny czarny lakier mienił się zawadiacko w letnim słońcu, w którym cała bryła Włoszki wyglądała naprawdę olśniewająco. Trochę szkoda, że Vespy osadzone są na małych kołach – pomyślałem. Co za bzdura przyszła mi właśnie do głowy - szybko nakierowałem myśli na właściwy tor – przecież to tak, jakby czepiać się brunetki, że nie jest blondynką, a kobiety w szpilkach, że nie założyła wygodnych trampek.

 

Vespa GTS 300


Ciężko mi się zdecydować, czy opis zacząć od szaty zewnętrznej, czy od duszy, bo obie są wspaniałe. Wybieram więc wariant chronologiczny. Prekursorami modelu GTS 300 są takie klasyki jak: Vespa GS z 1955, model 180 SS z 1964 i T5 “Pole Position” z 1985 r. Vespa zawsze się gdzieś ścigała, czy to na torze, czy innych turniejach. Widać więc wyraźnie, że w markę wpisany jest sportowy charakter, a korzenie zobowiązują...

Vespa GTS 300 - Wygląd i jakość wykonania 

Ponadczasowa bryła, która nie pozwoli pomylić Vespy z żadnym innym skuterem, dopełniona klasycznymi okrągłymi lusterkami, chromowanym stelażem bagażnika oraz eleganckimi, chowanymi podnóżkami dla pasażera – oto cała ona. Projektanci GTS-a zdecydowanie postawili na minimalizm i prostotę wykonania.

 

Vespa GTS 300  Vespa GTS 300  Vespa GTS 300


Na klasycznych zegarach znajdziemy wyłącznie najbardziej potrzebne dane: prędkościomierz w milach i kilometrach na godzinę, wskaźnik poziomu paliwa, zegarek oraz licznik przebiegu dziennego. Trochę brakuje termometru oraz danych o średnim spalaniu skutera.

 

Zobacz również test: Vespa Sprint 125: W dobrym stylu


W kolumnę kierownicy Vespy GTS 300 wkomponowana jest duża lampa gwarantująca naprawdę dobre oświetlenie trasy. Poniżej w owiewce znajdziemy dwa światła LED do jazdy dziennej, które dodatkowo zwiększają przestrzeń oświetlenia naszej włoskiej ślicznotki, co bezpośrednio przekłada się na większe bezpieczeństwo. Typowe dla Vespy są też grube – niemal chopperowe – manetki, które dają odczucie prawdziwej solidności.

 

Vespa GTS 300  Vespa GTS 300  Vespa GTS 300


Diabeł jak zwykle tkwi w szczegółach, więc myślę, że warto zwrócić uwagę na detale wykończenia. Tu niewątpliwie przyciągają oko logotypy Vespa na poszczególnych elementach - jak choćby rączkach kierownicy, prędkościomierzu czy dekielku wahacza. Jak na skuter wysokiej klasy przystało, GTS otrzymał nóżkę boczną i centralną.

 

Vespa GTS 300 w mieście - czytaj na następnej stronie>>>

 

Więcej o motocyklach Vespa

Tagi

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
Oceń ten materiał:
Zobacz galerię

Vespa GTS 300 - test Motogen.pl

50
zdjęć
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści