Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Aktualności Ciekawostki ze świata motocykli Vesa Sei Giorni II Edition - ku pamięci sukcesów marki Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Ciekawostki

Vesa Sei Giorni II Edition - ku pamięci sukcesów marki

Vespa Sei Giorni upamiętnia zwycięskie wyczyny oryginalnej Vespy Sport „Sei Giorni”, która zbudowana została na potrzeby bardzo wymagającego wyścigu „Sei Giorni Internazionale di Varese” z 1951r., w którym okazało się, że jest niekwestionowaną, choć nieoczekiwaną gwiazdą zdobywając dziewięć złotych medali.

Tak samo jak pierwsza wersja, również Sei Giorni II Edition została zaplanowana jako limitowana i numerowana edycja. Napędzana jest jednocylindrowym, 4-suwowym silnikiem najnowszej generacji – HPE. Nowa jednostka generuje 23,8 KM (17,5kW) co jest wzrostem mocy o 12% w porównaniu do swojego poprzednika. Moment obrotowy również wzrósł znacząco, bo aż o 18% i teraz wynosi 26Nm. Odczuć można to już od pierwszego startu.

 

Oryginalny styl Vespy uchwycony został również w nowej odsłonie Sei Giorni. Znajdziemy tu nisko umiejscowiony reflektor, rurową, odsłoniętą kierownicę czy analogowy prędkościomierz. Jednak dostosowując się do obecnych trendów na pokładzie znajdziemy również ultranowoczesny pakiet technologii. W schowku przed nogami znajdziemy port USB do ładowania naszego telefonu, a pod siedzeniem spokojnie zmieścimy kask. Z tyłu wyróżniają się światła w pełnej wersji LED, a za bezpieczeństwo odpowiada zaawansowany system ABS znajdujący się w standardzie wyposażenia.

 

Swój sportowy sznyt Sei Giorni II Edition zawdzięcza również wyglądającemu na pojedyncze siedzisku (jest to jednak siedzisko z pozwoleniem na podróż dwóch osób). Obszyte jest ono dwuwarstwową tapicerką, a szwy w białym kolorze idealnie kontrastują i podkreślają styl Vespy.

 

Zmianie uległ również dostępny kolor. Obecnie będzie to Vespa Sei Giorni Griogio (Grey).

 

Nowa Vespa już niebawem pojawi się w autoryzowanych salonach sprzedaży, które znajdziecie na stronie producenta: www.vespa-polska.pl

 

Dane Techniczne

 

Silnik Piaggio HPE - jednocylindrowy, 4-suwowy
Pojemność 278 cm3
Średnica x skok 75 mm x 63 mm
Moc maksymalna 23,8 KM (17,5kW) przy 8 250 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 26 Nm przy 5 250 obr./min
System paliwowy Elektroniczny wtrysk paliwa
Zapłon Elektroniczny
Chłodzenie Ciecz
Smarowanie Mokra miska olejowa
Przekładnia CVT
Sprzęgło Automatyczne suche sprzęgło odśrodkowe
Rama Korpus z blachy ze spawanymi wzmocnieniami
Przednie zawieszenie Jednostronny wahacz ze sprężyną śrubową i sterowaniem hydraulicznym
Tylne zawieszenie Podwójny amortyzator hydrauliczny z czteropozycyjną sprężynową regulacją obciążenia wstępnego
Przedni hamulec Hydrauliczny, pojedyncza tarcza 220mm
Tylny hamulec Hydrauliczny, pojedyncza tarcza 220mm
ABS Tak - przód i tył
Opona przednia Bezdętkowa - 120/70 - 12"
Opona tylna Bezdętkowa - 130/70 - 12"
Długość 1 950 mm
Szerokość 770 mm
Rozstaw kół 1 375 mm
Wysokość siedziska 790 mm
Zbiornik paliwa 8,5 l
Emisja CO2 74 g/km (Euro 4)
Spalanie 3,2 l/100km

 

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
...
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści