Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Testy Testy motocykli - recenzje, opinie, zdjęcia i komentarze Triumph Street Triple 765 - nie tylko uliczny celebryta Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Laboratorium

Triumph Street Triple 765 - nie tylko uliczny celebryta test, opinie i oceny

Klasa Premium? Proszę bardzo. Nawet taki uliczny wojownik, jak nowy Triumph Street Triple 765 może zostać celebrytą.

 

Dane techniczne:

 

STREET TRIPLE S
Moc 113 PS / 111 BHP (83kW) @ 11,250rpm
Moment obrotowy 73 Nm @ 9,100 rpm
Silnik Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder
Pojemność skokowa 765 cc
średnica cylindra x skok tłoka 78 x 53.4 mm
Stopień sprężania 12.65:1
Zasilanie Multipoint sequential electronic fuel injection with SAI. Electronic throttle control
Wydech Stainless steel 3 into 1 exhaust system low single sided stainless steel silencer
Sprzęgło Wet, multi-plate clutch
Skrzynia biegów 6 – Speed
Napęd tylnego koła O ring chain
Rama Front - Aluminium beam twin spar. Rear - 2 piece high pressure die cast
Wahacz Twin-sided, cast aluminium alloy
Przednie zawieszenie Showa 41 mm upside down separate function forks (SFF), 110 mm front wheel travel
Tylne zawieszenie Showa piggyback reservoir monoshock, 124 mm rear wheel travel. Stepped preload adjuster.
Przednie hamulce Twin 310 mm floating discs, Nissin 2-piston sliding calipers
Przednia opona 120/70 ZR17 Pirelli Diablo Rosso Corsa
Przednie koło 3.5” x 17” cast
Tylny hamulec Single 220 mm fixed disc, Brembo single piston sliding caliper
Tylna opona 180/55 ZR17 Pirelli Diablo Rosso Corsa
Tylne koło 5.5” x 17” cast
Wysokość siedzenia 810 mm
Wysokość (bez lusterek) 1,060 mm
Kąt główki ramy 24.8 degrees
Wyprzedzenie 104.3 mm
Długość 2,065 mm
Rozstaw osi 1,410 mm
Masa bez płynów 166 KG
Zbiornik paliwa 17.4 LITRES
Spalanie  
Dane producenta 4.7 l/100km 
Testowe 6.2 l/100km
Cena 38 900 zł

 

STREET TRIPLE R
Moc 118 PS / 116 BHP (87kW) @ 12,000rpm
Moment obrotowy 77 Nm @ 9,400 rpm
Silnik Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder
Pojemność skokowa 766 cc
średnica cylindra x skok tłoka 79 x 53.4 mm
Stopień sprężania 12.65:2
Zasilanie Multipoint sequential electronic fuel injection with SAI. Electronic throttle control
Wydech Stainless steel 3 into 1 exhaust system low single sided stainless steel silencer
Sprzęgło Wet, multi-plate, slip and assist clutch
Skrzynia biegów 7 – Speed
Napęd tylnego koła O ring chain
Rama Front - Aluminium beam twin spar. Rear - 2 piece high pressure die cast
Wahacz Twin-sided, cast aluminium alloy
Przednie zawieszenie Showa 41 mm upside down separate function big piston forks (SF-BPF), 115 mm front wheel travel. Adjustable compression damping, rebound damping and preload.
Tylne zawieszenie Showa piggyback reservoir monoshock, 131 mm rear wheel travel. Adjustable spring preload (lock-rings), compression damping and rebound damping.
Przednie hamulce Twin 310 mm floating discs, Brembo M4.32 4-piston radial monobloc calipers
Przednia opona 120/70 ZR17 Pirelli Diablo Rosso Corsa
Przednie koło 3.5” x 17” cast
Tylny hamulec Single 220 mm fixed disc, Brembo single piston sliding caliper
Tylna opona 180/55 ZR17 Pirelli Diablo Rosso Corsa
Tylne koło 5.5” x 17” cast
Wysokość siedzenia 825 mm
Wysokość (bez lusterek) 1,085 mm
Kąt główki ramy 23.9 degrees
Wyprzedzenie 100 mm
Długość 2,065 mm
Rozstaw osi 1,410 mm
Masa bez płynów 167 KG
Zbiornik paliwa 17.4 LITRES
Spalanie  
Dane producenta 4.7 l/100km 
Testowe 6.2 l/100km
Cena 43 900 zł

 

STREET TRIPLE RS
Moc 123 PS / 121 BHP (90kW) @ 11,700rpm
Moment obrotowy 77 Nm @ 10,800 rpm
Silnik Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder
Pojemność skokowa 767 cc
średnica cylindra x skok tłoka 80 x 53.4 mm
Stopień sprężania 12.65:3
Zasilanie Multipoint sequential electronic fuel injection with SAI. Electronic throttle control
Wydech Stainless steel 3 into 1 exhaust system low single sided stainless steel silencer
Sprzęgło Wet, multi-plate, slip and assist clutch
Skrzynia biegów 8 – Speed
Napęd tylnego koła O ring chain
Rama Front - Aluminium beam twin spar. Rear - 2 piece high pressure die cast
Wahacz Twin-sided, cast aluminium alloy
Przednie zawieszenie Showa 41 mm upside down big piston forks (BPF), 115 mm front wheel travel. Adjustable compression damping, rebound damping and preload.
Tylne zawieszenie Öhlins STX40 piggyback reservoir monoshock, 131 mm rear wheel travel. Adjustable spring preload (lock-rings), compression damping and rebound damping.
Przednie hamulce Twin 310 mm floating discs, Brembo M50 4-piston radial monobloc calipers
Przednia opona 120/70 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP
Przednie koło 3.5” x 17” cast
Tylny hamulec Single 220 mm fixed disc, Brembo single piston sliding caliper
Tylna opona 180/55 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP
Tylne koło 5.5” x 17” cast
Wysokość siedzenia 825 mm
Wysokość (bez lusterek) 1,085 mm
Kąt główki ramy 23.9 degrees
Wyprzedzenie 100 mm
Długość 2,065 mm
Rozstaw osi 1,410 mm
Masa bez płynów 168 KG
Zbiornik paliwa 17.4 LITRES
Spalanie  
Dane producenta 4.7 l/100km 
Testowe 6.2 l/100km
Cena 49 900 zł

 

Więcej o motocyklach Triumph

Strony:

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
Redaktor naczelny
Oceń ten materiał:
Zobacz galerię

Triumph Street Triple 765 2017 w teście Motogen.pl

84
zdjęcia
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści