Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Aktualności Nowości rynkowe Triumph Bonneville T100, Street Cup i Street Scrambler - pierwsze wrażenia. Dane techniczne i cena. Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Nowości rynkowe

Triumph Bonneville T100, Street Cup i Street Scrambler - pierwsze wrażenia. Dane techniczne i cena.

Ten sezon to u Triumpha premiera m.in. nowych modeli nostalgicznych Między innymi pojawiła się całkiem nowa rodzina chłodzonych cieczą "dziewięćsetek": Triumph Bonneville T100, Street Cup i Street Scrambler.

Przetestowanie tej miłej gromadki na południu Hiszpanii to prawdziwa gratka. Polski importer marki Triumph właśnie tu postanowił zaprezentować swoje nowości. Trudno się temu dziwić. W Polsce pogoda wciąż niepewna, a na razie w Hiszpanii łatwiej i o nią, jak i o atrakcyjną scenografię.

 

Obszerniejsze testy poszczególnych motocykli napiszę zaraz po powrocie. Na razie kilka słów na gorąco poszczególnych modelach.

 

Bonneville T100. W ogóle nie dziwi zbieżność nazw z produkowanym jeszcze niedawno „powietrzniakiem”. Są podobne do siebie jota w jotę. I bardzo dobrze, bo ten klasyczny wygląd skradł serce niejednego motocyklisty. Pokusiłbym sie nawet o może dość odważne stwierdzenie, że wygląda lepiej niż T120. Bardziej subtelnie i stylowo. Na pokładzie sporo dodatków uprzyjemniających jazdę oraz ponoszących bezpieczeństwo. Pokrótce: T100 ma odłączaną kontrolę trakcji, niewyłączalny ABS i dość rozbudowany komputer. Wszystko skrupulatnie zamknięte w klasycznych zegarach. Na krętych drogach radzi sobie adekwatnie do wyglądu: dostojnie i dumnie. Ekscesy na nim nie są dobrze widziane, choć możliwe. Szybsza jazda także, choć potencjał 55 KM silnika może zaskoczyć niejednego sceptyka.

 

Dane techniczne i cena Triumph Bonneville T100 i T100 Black

 

Rodzaj chłodzony cieczą, SOHC, 8-zaworowy, 2-cylindrowy
Pojemność 900 ccm
Średnica cylindra/Skok tłoka 84.6 / 80 mm
Stopień sprężania 10.55:1
Maksymalna moc 55 KM (40,5 kW) / 5900 obr/min.
Maksymalny moment obrotowy 80 Nm / 3230 obr/min.
Układ zasilania wielopunktowy, sekwencyjny, elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy w systemie 2 w 2 z dwoma symetrycznymi tłumikami
Układ napędowy łańcuch (DID 520 VP2)
Sprzęgło mokre wielotarczowe
Skrzynia biegów 5-biegowa
Rama rama stalowa, rurowa, kołyskowa
Wahacz wahacz dwustronny, cylindrowy, stalowy
Przednie koło 32-szprychowe 18 x 2,75 cala
Tylne koło 32-szprychowe 17 x 4,25 cala
Przednia opona 100/90-18
Tylna opona 150/70-R17
Przednie zawieszenie KYB 41 mm, skok 120 mm
Tylne zawieszenie podwójne amortyzatory KYB z regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, skok 120 mm
Przednie hamulce pojedyncza tarcza 310 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, ABS
Tylne hamulce pojedyncza tarcza 255 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, ABS

 

Przyrządy Pakiet wielofunkcyjnych wskaźników na wyświetlaczu LCD: analogowy prędkościomierz, analogowy obrotomierz, wskaźnik zmiany biegu, poziom zużycia paliwa, ilość km między tankowaniami, wskaźnik dokonania serwisu, zegar, 2 x trasa, status kontroli trakcji, status przepustnicy, status podgrzewanych manetek (akcesoria) oraz tempomat. Te wszystkie funkcje dostępne dzięki przyciskowi przewijania umieszczonemu na kierownicy (akcesoria).

 

Szerokość kierownicy

715 mm
Wysokość bez lusterek 1100 mm
Wysokość siedzenia 790 mm
Rozstaw osi 1450 mm
Kąt pochylenia główki ramy 25.5º
Prześwit 104 mm
Masa bez płynów 213 kg
Pojemność zbiornika paliwa 14,5 litrów
Cena: 42 900 zł

 

Więcej o motocyklach Triumph

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
Redaktor naczelny
oceń ten materiał:
Triumph Street Scrambler Triumph Street Scrambler
Triumph Street Cup Triumph Street Cup
Triumph Bonneville T100 Triumph Bonneville T100
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści