Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
Explorer
Starsze generacje
Nowsze generacje

Triumph / MOTOCYKL Turystyczny Enduro
Explorer

2012 - teraz

+

Metryczka

Triumph Explorer to największe turystyczne enduro ze stajni brytyjskiej marki z Hinckley.

Jako konkurencja do największego rywala, BMW R1200GS oferuje zupełnie inny charakter silnika (trzy cylindry w rzędzie zamiast dwucylindrowego boxera), wiecej mocy, niestety więcej masy, za to bardzo dużo dodatków w standardzie.

 

Explorer może pochwalić się jednym z dłuższych interwałów międzyserwisowych wynoszącym 16.000 km. Triumph pokazał, że potrafi wystawić godnego przeciwnika niemalże w każdej klasie motocykli, dodając do tego odrobinę swojej ekskluzywności i oryginalności. Choć aby zdetronizować króla turystycznych enduro trzeba lat, tak nowy Explorer to bardzo silny gracz, czas pokaże, czy powiedzie mu się tak jak pozostałym brytyjskim motocyklom.

Napęd

Silnik
3 cylindrowy rzędowy, DOHC
Pojemność
1215 cm3
Średnica x skok tłoka
85x71,4 mm
Układ paliwowy
wtrysk paliwa, ride-by-wire
Sposób przeniesienia napędu
wał napędowy

Wymiary i masy

Wysokość siedzenia
837-857mm
Masa własna
259 kg
Zbiornik paliwa
20 l

Podwozie

Rama
stalowa kratownicowa
Przednie zawieszenie
USD 46mm Kayaba
Tylne zawieszenie
Monoshock Kayaba, regulacja wstępnego napięcia i tłumienia odbicia
Przedni hamulec
4tłoczkowe zaciski Nissin
Tylny hamulec
2tłoczkowy zacisk Nissin
Przednia opona
110/80/18
Tylna opona
150/70/17

Osiągi

Moc
135 KM przy 9000 obr/min
Maks. moment obrotowy
122 Nm przy 6400 obr/min
Oceń ten motocykl:
Explorer Triumph Tiger Explorer 1200
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści