Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Aktualności Nowości rynkowe TVS Apache RR310S - czy pojawi się BMW RR310S? Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Nowości rynkowe

TVS Apache RR310S - czy pojawi się BMW RR310S?

Indyjscy producenci zaczynają nadrabiać dystans technologiczny czy designerski do swoich konkurentów z Chin, Tajwanu czy Europy. Jest jednak strefa, w której zdecydowanie mają wiele niedociągnięć. Tym czymś jest ochrona i kontrola przed wyciekami nowych projektów, szkiców konstrukcyjnych i informacji o kolejnych modelach. Jednym z takich sztandarowych przykładów jest informacja o nowym modelu, TVS Apache RR310S

Poprzez wspomniane "wycieki" wielokrotnie sfotografowano projekt koncepcyjny "Akula"- który okazał się modelem produkcyjnym TVS Apache RR310S. Uważa się, że jego premiera odbędzie się już wkrótce, tym bardziej,że TVS opatentowała już swój projekt.

 

Dlaczego oferowany na rynku indyjskim, motocykl jednosilnikowy o pojemności 313 cm3 jest przeznaczony dla każdego poza tym krajem?

 

BMW RR310S. Czy trafi na rynek europejski?

 

 

 

Silnik, ramka, wahacz, zawieszenie, hamulce, koła, elementy sterujące ... są identyczne z istniejącym BMW G310R, który został już zbudowany w Indiach przez TVS. Jeśli tylko BMW zechce zaoferować obudowanego, jednocylindrowego sporta o tej pojemności, projekt jest gotowy. Nawet stylistyka Apache RR310S ma nadruk BMW. Wcięcie w kształcie litery "V" pomiędzy reflektorami przypomina to zastosowane w S1000RR.

 

W chwili obecnej nie ma żadnych dowodów na to, że BMW chce zaoferować Apache pod własnym logo na europejskim rynku, chociaż byłby to godny rywal dla KTM RC 390 i motocykli japońskich, takich jak Kawasaki Ninja 300 czy Yamaha YZF-R3.

 

Mogła by to być także całkiem sensowna baza do mistrzostw świata Supersport 300.

 

W Europie zainteresowanie takimi pojazdami, w porównaniu do rynku indyjskiego, jest wciąż małe. Na starym kontynencie motocykliści chętniej wybierają pojazdy uniwersalne, lub segmentu adventure. W związku z tym decyzja BMW o palmie pierwszeństwa dla takich modeli jak G310 GS ma sens. Ale jeśli zajdzie potrzeba, sport o średniej-niższej klasie pojemnosciowej  jest już gotowy.

 

Ze strony redakcji mamy nadzieję, że BMW RR310S pojawi się na rynku, bez względu na logo producenta.

 

 

 

 

 

 

Więcej o motocyklach BMW
oceń ten materiał:
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści