-->
Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Testy Inne testy [TEST] Dźwignie sprzęgła i hamulca TRW – tuningowe klamki idealne? Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Laboratorium

[TEST] Dźwignie sprzęgła i hamulca TRW – tuningowe klamki idealne? test, opinie i oceny

Do redakcyjnego laboratorium trafiły dźwignie sprzęgła TRW. Motocyklem, na którym zostały zamontowane była stara, poczciwa Honda CBR600F, która od ponad dwudziestu lat znosi wszelkie kaprysy właściciela, ale zarówno klamka sprzęgła jak i hamulca pozostały w niej oryginalne.

Klamki TRW oferowane są w dwóch wersjach długości („street”- dłuższa oraz „racing”- krótsza), oraz kolorach czarnym, srebrnym, tytanowym i złotym. Pokrętło regulacji standardowo oferowane jest w kolorze czarnym, ale na zamówienie możemy otrzymać je także w wersji srebrnej, tytanowej, niebieskiej, czerwonej lub złotej.

 

Czarny kolor klamki świetnie współgra z resztą motocykla...

 

 Z racji faktu, że nasza CBR posiada półki w kolorze czarnym doszliśmy do wniosku, że najlepiej będą w niej wyglądały dźwignie typu „racing” w kolorze czarnym.

Unboxing

Pierwsze przyjemne zaskoczenie jest już w momencie odbioru dźwigni. Są estetycznie zapakowane, posiadają instrukcję, specyfikację techniczną oraz świadectwo dopuszczenia do ruchu. Po wyjęciu z pudełka zaskakują nas dwie rzeczy – niska masa (co jest pochodną zastosowania wysokiej jakości aluminium) oraz perfekcyjna jakość wykonania.

Jakość

Klamki TRW są frezowane za pomocą obrabiarek numerycznych – ich „wykonawcza” dokładność naprawdę zwala z nóg. Jakość wykonania, precyzja, obróbka wykańczająca krawędzi są doskonałe. Porównywalną jakość widziałem w przypadku dwóch, może trzech firm oferujących swoje produkty w dużo wyższej cenie. Wracając do naszych dźwigni – na pewno kojarzycie z tanie produkty z Chin sprzedawane na portalach aukcyjnych w cenie 140-160 zł, które wydają się przyzwoicie wykonane. Przy bezpośrednim porównaniu przepaść jest gigantyczna.

 

Które ładniejsze?

 

Dodam, że po kilkunastu latach pracy w firmie zajmującej się produkcją elementów metalowych przy udziale obrabiarek CNC jakość wykonania i obróbka metalu jest moim „fetyszem”. I w tym aspekcie TRW naprawdę zrobiło świetną robotę…

 

 

Strony:

Oceń ten materiał:
[TEST] Dźwignie sprzęgła i hamulca TRW – tuningowe klamki idealne? Klamki TRW
[TEST] Dźwignie sprzęgła i hamulca TRW – tuningowe klamki idealne? - fot. 2 Klamki TRW
[TEST] Dźwignie sprzęgła i hamulca TRW – tuningowe klamki idealne? - fot. 3 Klamki TRW
[TEST] Dźwignie sprzęgła i hamulca TRW – tuningowe klamki idealne? - fot. 4 Klamki TRW
[TEST] Dźwignie sprzęgła i hamulca TRW – tuningowe klamki idealne? - fot. 5 Klamki TRW
[TEST] Dźwignie sprzęgła i hamulca TRW – tuningowe klamki idealne? - fot. 6 Klamki TRW
[TEST] Dźwignie sprzęgła i hamulca TRW – tuningowe klamki idealne? - fot. 7 Klamki TRW
[TEST] Dźwignie sprzęgła i hamulca TRW – tuningowe klamki idealne? - fot. 8 Klamki TRW
[TEST] Dźwignie sprzęgła i hamulca TRW – tuningowe klamki idealne? - fot. 9 Klamki TRW
[TEST] Dźwignie sprzęgła i hamulca TRW – tuningowe klamki idealne? - fot. 10 Klamki TRW
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści