Świdnik ze swoją wizją reaktywacji WSK powinien uczyć się od Jawa Motorcycles - Motogen.pl

Wysokie zainteresowanie wywołało kolejki oczekujących. Okres odbioru pojazdu to obecnie blisko 9 miesięcy co oznacza, że chętni muszą czekać praktycznie cały sezon na swój wymarzony motocykl.

Czy będzie to oznaczać rezygnację klientów – czas pokaże, naszym zdaniem urokliwy design produktu spowoduje, że kto się zdecydował, z mniejszą lub większą złością ale poczeka.

Swoją drogą obserwując wizualizacje nowej WSK, Jawa miała dużo lepszy pomysł na reaktywację marki (w klimacie retro). Strzałem w 10 było wejście na rynki gdzie jej pozycja była mocna a zdolności nabywcze (przy uczciwej cenie zakupu) nieograniczone. Kibicujemy i liczymy po cichu, że Jawa powróci także na rynki zza dawnej żelaznej kurtyny. Niestety, czujemy, że projekt WSK podzieli los nowej Syreny czy Warszawy i temat z czasem umrze. Szkoda…