Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Aktualności Ciekawostki ze świata motocykli Świdnik ze swoją wizją reaktywacji WSK powinien uczyć się od Jawa Motorcycles Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Ciekawostki

Świdnik ze swoją wizją reaktywacji WSK powinien uczyć się od Jawa Motorcycles

Kilka lat temu Jawa zniknęła z Europy. Motocykle i motorowery przestały się sprzedawać z powodu specyficznej stylizacji, mocno przestarzałej konstrukcji i średnio atrakcyjnych cen. Wygląda na to, że aktualnie marka przeżywa swój renesans. Wszystko za sprawą ciekawego designu retro i agresywnej ekspansji na terenie Indii.

Wysokie zainteresowanie wywołało kolejki oczekujących. Okres odbioru pojazdu to obecnie blisko 9 miesięcy co oznacza, że chętni muszą czekać praktycznie cały sezon na swój wymarzony motocykl.

 

 

Czy będzie to oznaczać rezygnację klientów – czas pokaże, naszym zdaniem urokliwy design produktu spowoduje, że kto się zdecydował, z mniejszą lub większą złością ale poczeka.

 

Swoją drogą obserwując wizualizacje nowej WSK, Jawa miała dużo lepszy pomysł na reaktywację marki (w klimacie retro). Strzałem w 10 było wejście na rynki gdzie jej pozycja była mocna a zdolności nabywcze (przy uczciwej cenie zakupu) nieograniczone. Kibicujemy i liczymy po cichu, że Jawa powróci także na rynki zza dawnej żelaznej kurtyny. Niestety, czujemy, że projekt WSK podzieli los nowej Syreny czy Warszawy i temat z czasem umrze. Szkoda…

Tagi

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści