Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Testy Suzuki Burgman 125 ABS – klasa w swojej klasie Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Laboratorium

Suzuki Burgman 125 ABS – klasa w swojej klasie test, opinie i oceny

Nie wiem, jak w Twojej świadomości, ale w mojej Suzuki Burgman zaistniał za sprawą piosenki Sidneya Polaka „Skuter”. Później złapałem się kilka razy na światłach z taką sześćsetpięćdziesiątką, o której śpiewano, i byłem ogromnie zdziwiony, jak ten pojazd potrafi się rozpędzać. Gdy zmieniły się regulacje dotyczące prawa jazdy, a prawdziwy renesans przeżywają stodwudziestkipiątki postanowiłem przetestować najmniejszą wersję Burgmana. Czy ona także daje radę?

Producent: Schowki w przedniej części skutera o największej pojemności w swojej klasie (5,5 l).

Motogen: To rozwiązanie jest ukłonem w stronę bałaganiarzy, bądź może powinienem napisać „zbieraczy” lubiących mieć wszystko na wciągnięcie ręki. Schowki w kolumnie kierowniczej ukryte są dwa – oba niezwykle funkcjonalne. Należy dodać, że ten większy ma wbudowane gniazdo 12 V.

Jeździłbym!

Burgmanem 125 ABS jeździłbym zdecydowanie, choć informacji o jego właściwościach jezdnych nie powieliłem, możesz je znaleźć tu

 

http://www.motogen.pl/Suzuki-Burgman-125-ABS-w-tescie-Motogenpl,26815/Suzuki-Burgman-125-ABS,117634.html


21 000 zł, tyle obecnie ceni się mały Burgman. To wcale niemało, w szczególności, że do uiszczenia tej ceny trzeba przekonać potencjalnych nabywców takich konkurentów jak: Piaggio X10, Piaggio Beverly S 125, Aprilia SR Max, Yamaha X-Max 125 czy Kymco Downtown lub X-Town. Na szczęście Burgmanowi zdecydowanie prawie nic nie brakuje.


Prawie? No tak, będę się czepiał tego w nieskończoność, ale żyję w przekonaniu, że nowoczesne pojazdy powinny być wyposażone we w pełni LED-owe światła. Znacznie odświeżyłoby to opracowaną już jakiś czas temu bryłę. Reszta się zgadza: wpisujący się w trendy design, ekonomiczny silnik dobrze oddający moc, skuteczna osłona przez warunkami atmosferycznymi, świetna trakcja oraz hamowanie na pewno znajdzie klientów, którzy to docenią. Może musisz za niego zapłacić trochę więcej niż za pojazdy z Tajwanu, czy Chin, ale kupujesz za to wartość pt. „Made in Japan” oraz lata doświadczeń w zakresie projektowania genialnych skuterów.


A na deser podsyłamy Wam piosenkę, która rozsławiła Burgmana.

Strony:

Oceń ten materiał:
Zobacz galerię

Suzuki Burgman 125 ABS w teście Motogen.pl

76
zdjęć
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści