Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
GS 500 E/F
Starsze generacje
Nowsze generacje

Suzuki / MOTOCYKL Miejski
GS 500 E/F

1989 - 2007

+

Metryczka

Suzuki GS 500 to w motocyklowym świecie synonim motocykla dla początkujących. Nieduże gabaryty, nisko osadzona kanapa, łatwość prowadzenia i niewielkie koszta eksploatacji sprawiły, że motocykl ten od początku był niezwykle popularny.

Suzuki GS 500 napędzany jest dwucylindrowym, czterosuwem o pojemności 487cm3, który generuje moc 45 KM. W sprzedaży były dwie wersje tej maszyny: naked oraz wersja owiewkowa o nazwie GS 500 F. Ten ostatni dzieki swojemu wyglądowi nasuwającemu na myśl sportowe maszyny, o większej niz 500 cm3 pojemności był bardzo chętnie kupowany przez młodych motocyklistów chcących zasmakować nieco bardziej "agresywnej" jazdy.

Pozycja za sterami jest bardzo wygodna. Zarówno kierowca jaki i pasażer nie mają na co narzekać. Do tego duże, już stylistycznie nieciekawe, ale nadal czytelne wskaźniki dopełniają całości. Motocykl zresztą nigdy nie był szczytem piękna, za którym każdy się ogląda.

Prowadzenie Suzuki GS 500 jest bardzo proste, jego gabaryty oraz lekkość i poręczność sprawiły, że maszyna stała się pierwszym jednośladem dla rzeszy motocyklistów.

Napęd

Silnik
Czterosuwowy, dwucylindrowy w układzie rzędowym, DOHC
Pojemność
487 cm3
Stopień sprężenia
9 : 1
Średnica x skok tłoka
74 × 56,6 mm
Układ paliwowy
2 gaźniki Mikuni
Chłodzenie
Powietrze
Skrzynia biegów
6-biegowa
Sprzęgło
Wielotarczowe, mokre
Sposób przeniesienia napędu
Łańcuch

Wymiary i masy

Długość
2100 mm
Wysokość
1045
Szerokość
755
Rozstaw osi
1410 mm
Wysokość siedzenia
760 mm
Masa własna
187 kg
Dopuszczalna masa całkowita
380 kg
Zbiornik paliwa
17 l

Podwozie

Rama
Stalowa, podwójna, zamknięta
Przednie zawieszenie
Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 37 mm, skok 120 mm, od 1993 r regulacja napięcia wstępnego sprężyn
Tylne zawieszenie
wahacz wleczony, stalowy, pojedynczy elementy tłumiąco-resorujący, skok 115 mm
Przedni hamulec
Pojedyncza pływająca tarcza o średnicy 310 mm, dwu tłoczkowy zacisk
Tylny hamulec
Pojedyncza tarcza o średnicy 250 mm, dwutłoczkowy zacisk
Przednia opona
110/70-17
Tylna opona
130/70-17

Osiągi

Prędkość maks.
171 km/h
Moc
46KM przy 9000 obr/min (od 1996r 45KM)
Maks. moment obrotowy
40Nm przy 7000 obr/min40Nm przy 7000 obr/min
Spalanie
4,8 l/100km

Tagi

Oceń ten motocykl:
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści