Suzuki GS 500 E/F - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Suzuki GS 500 to w motocyklowym świecie synonim motocykla dla początkujących. Nieduże gabaryty, nisko osadzona kanapa, łatwość prowadzenia i niewielkie koszta eksploatacji sprawiły, że motocykl ten od początku był niezwykle popularny.

Suzuki GS 500 napędzany jest dwucylindrowym, czterosuwem o pojemności 487cm3, który generuje moc 45 KM. W sprzedaży były dwie wersje tej maszyny: naked oraz wersja owiewkowa o nazwie GS 500 F. Ten ostatni dzieki swojemu wyglądowi nasuwającemu na myśl sportowe maszyny, o większej niz 500 cm3 pojemności był bardzo chętnie kupowany przez młodych motocyklistów chcących zasmakować nieco bardziej 'agresywnej' jazdy.

Pozycja za sterami jest bardzo wygodna. Zarówno kierowca jaki i pasażer nie mają na co narzekać. Do tego duże, już stylistycznie nieciekawe, ale nadal czytelne wskaźniki dopełniają całości. Motocykl zresztą nigdy nie był szczytem piękna, za którym każdy się ogląda.

Prowadzenie Suzuki GS 500 jest bardzo proste, jego gabaryty oraz lekkość i poręczność sprawiły, że maszyna stała się pierwszym jednośladem dla rzeszy motocyklistów.


SilnikCzterosuwowy, dwucylindrowy w układzie rzędowym, DOHC
Pojemność487 cm3
Prędkość max171 km/h
Moc46KM przy 9000 obr/min (od 1996r 45KM)
Maks. moment40Nm przy 7000 obr/min40Nm przy 7000 obr/min
ChłodzeniePowietrze
RamaStalowa, podwójna, zamknięta
Zbiornik paliwa17 l
Przednie zawieszenieWidelec teleskopowy, średnica rur nośnych 37 mm, skok 120 mm, od 1993 r regulacja napięcia wstępnego sprężyn
Tylne zawieszeniewahacz wleczony, stalowy, pojedynczy elementy tłumiąco-resorujący, skok 115 mm
Przednia opona110/70-17
Tylna opona130/70-17
Przedni hamulecPojedyncza pływająca tarcza o średnicy 310 mm, dwu tłoczkowy zacisk
Tylny hamulecPojedyncza tarcza o średnicy 250 mm, dwutłoczkowy zacisk

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany