Romet ADV 250 – polski motocykl turystyczny napędzany ćwiartką (wideo) - Motogen.pl

Romet ADV napędzany jest dwustupięćdziesięcio centymetrowym silnikiem chłodzonym cieczą o mocy około 25 KM przy 9000 obr./min współpracującym z sześciobiegową skrzynią. Romet osadzony jest na szprychowych kołach – z przodu o średnicy 18, a z tyłu 15 cali. Hamowanie gwarantuje pojedyncza tarcza zarówno z tyłu, jak i z przodu. Relatywnie niska masa całkowita (163 kg) i wymiary 2130x868x1260 mm sprawiają, że motocykl dobrze zachowuje się na szosie, nie powodując przy tym problemów przy manewrowaniu w miejscach, gdzie skończyła się utwierdzona nawierzchnia, bądź zaczął się bardziej wymagający teren. Jednostka płynnie oddaje moc i motocykl bez problemu szybko wkręca się na obroty. Producent podaje, że prędkość maksymalna prezentowanego modelu to 120 km/h. Wydaje nam się to wartością lekko zaniżoną, ale wystarczającą, jeśli chcemy użytkować sprzęt zgodnie z jego przeznaczeniem, czyli do turystyki eksploracyjnej, gdzie częściej napotykamy dziurawą nawierzchnię bądź szutry, niż lecimy po autostradzie czy ekspresówce. Turystyczny Romet ma bak o pojemności 16 litrów. Nie znamy jeszcze jego spalania, ale wnioskując po zużyciu podobnych silników o pojemności ćwiartki wydaje nam się, że zagwarantuje to całkiem pokaźny zasięg.

Zobacz galerię nowości produktowych Romet (kliknij) 

 

 

 

Czytaj więcej o nowościach Romet (kliknij) 

 

 

 

W ofercie Romet pojawi się również cafe racer (kliknij)

 

KLIKNIJ W OBRAZEK I ZOBACZ WIDEO!!!

 

 

#tyre #burnout #romet #buccaneer

Film zamieszczony przez użytkownika Motogen (@motogen.pl) 9 Wrz, 2015 o 9:03 PDT