Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej

Laboratorium

RMT Steezer QL125 – prawie jak GT! test, opinie i oceny

GT, czyli samochody do wielkiej turystyki, mają kilka charakterystycznych cech; mocny silnik, sportowe, ale nie ekstremalne twarde zawieszenie, dynamiczny wygląd, komfortowe siedzenie kierowcy i pasażera oraz bogate wyposażenie. Po kilkuset kilometrach spędzonych w siodle RMT Steezer 125 jestem skłonny zaryzykować tezę, że RMT Steezer QL125 ma coś z auta typu GT...

RMT Steezer QL125 to jeden zpierwszych pojazdów marki RMT, której właścicielem jest Arkus-Romet, ale tak naprawde to obrandowany produkt koreańskiego Daelima.

Nadwozie

RMT Steezer może się podobać. Ma powściągliwą, ale dynamiczną sylwetkę, jest duży, a krawędzie reflektora zostały podkreślone przez obrysówki ze światłowodów; w tej samej technice wykonano tylne światła pozycyjne. Niestety, szyba jest zbyt krótka, żeby skutecznie chronić ręce i głowę kierowcy zatem osłania tylko tułów. Ma jednak inną zaletę - jest przykręcona w dużej odległości od kokpitu, dzięki czemu tworzy idealne miejsce na rękawice w czasie postoju.

 

RMT Steezer QL125


Jeśli już poruszyliśmy temat schowków, to warto dodać, że RMT Steezer ma ich kilka: zamykany na kluczyk w środkowej części konsoli, wyposażony w gniazdo zapalniczki. Jego kształt jest wystarczający, aby zmieścić portfel czy telefon starszej generacji. Drugim schowkiem, a właściwie bagażnikiem, jest wielki luk pod siedzeniem, mieszczący dwa kaski integralne. Producent wyposażył go w drugie gniazdo zapalniczki oraz podświetlenie. Komu brakuje miejsca, zawsze może skorzystać z płyty montażowej umieszczonej za oparciem siedzenia pasażera i wyposażyć Steezera w kufer.

 

RMT Steezer QL125


Niestety, konstrukcja pojazdu wykluczyła swobodny „przekrok” pomiędzy siedzeniem a przednią ścianą. Nie tylko nie umieścimy tam plecaka ani siatki z zakupami, ale mamy utrudnione zajęcie miejsca kierowcy.


Dla równowagi jest dużo przestrzeni na stopy, są one dobrze chronione i nawet w czasie intensywnych opadów, dopóki tylko pozostajemy w ruchu, nasze buty nie wchodzą w kontakt z wodą.


Pojazd wykonano solidnie, plastiki są przeciętnej (ani złe, ani dobre) jakości, ale wzorowo spasowane. Powłoki lakiernicze podobnie jak wszelkie odlewy i spawy cechuje staranność. RMT Steezer QL125 został wyposażony w kartę elektroniczną, aktywującą włącznik stacyjki, gdy znajdziemy się w bezpośrednim sąsiedztwie pojazdu. System działa skutecznie i intuicyjnie. Pokrętło włącznika jest podświetlane, co uprzyjemnia nocną eksploatację. Szkoda, że żadna z dźwigni hamulca nie została wyposażona w regulację.

 

Zobacz dane techniczne RMT Steezer QL125 w naszym katalogu motocykli

 

Jak RMT Steezer QL125 sprawuje się w jeździe - na następnej stronie>>>

 

Więcej o motocyklach Romet Autor: Jakub Olkowski

Strony:

Pliki do pobrania

motogen_katalog_125.pdf
Katalog motocykli i skuterów 125
Oceń ten materiał:
Zobacz galerię

RMT Steezer QL125 w teście Motogen.pl

72
zdjęcia
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści