Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Aktualności Nowości rynkowe Przesunięta zmiana warty. Nowa Honda CBR1000RR dopiero za rok Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Nowości rynkowe

Przesunięta zmiana warty. Nowa Honda CBR1000RR dopiero za rok

Honda intensywnie pracuje nad motocyklem, który zapewni jej powrót do czołówki w klasie superbike. Następca aktualnej, wysłużonej już generacji CBR100RR, powinien pojawić się w sezonie 2020.

Obecna wersja Hondy CBR1000RR Fireblade korzeniami sięga roku 2008, jest więc motocyklem wciąż bardzo szybkim, ale zaczynającym mocno odstawać od konkurencji. Nawet w bogatej wersji SP2 dysponuje mocą ok. 192 KM, czyli mniej więcej o 10-20 KM niższą od superbike’ów Ducati, Kawasaki, Suzuki czy BMW. W tym segmencie każdy ułamek sekundy na torze ma wartość, a Honda, mimo niskiej masy i znakomitego prowadzenia, została w tyle.

 

Plotki o kolejnej generacji CBR1000RR pojawiają się regularnie co kilka tygodni. Według źródeł zbliżonych do fabryki, w przyszłym sezonie Honda zagra jeszcze raz starą kartą, stosując jedynie zabieg ze zwiększeniem pojemności skokowej do 1100 cm3 dla wersji drogowej, tak jak zrobili to m.in. Ducati i Aprilia.

 

Prawdopodobny debiut całkowicie nowej platformy superbike Hondy nastąpi najwcześniej w 2020 roku, kiedy zacznie obowiązywać nowa norma emisji spalin Euro 5. Motocykl ten miałby być produkowany równolegle z również od dawna zapowiadanym modelem z silnikiem V4. Japoński magazyn “Young Machine” pokusił się o stworzenie renderingów potencjalnego wyglądu nowej Fireblade. Musimy przyznać, że wyglądają kusząco.

 

Więcej o motocyklach Honda
oceń ten materiał:
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści