Premiery EICMA 2015: Bimota Tesi 3D RaceCafe - Motogen.pl

Ciekawostką w Bimota Tesi 3D jest przednie zawieszenie oparte na wahaczach pchanych z amortyzacją podobną do tej, którą zwykle spotykamy w tylnym zawieszeniu motocykli. To nadaje maszynie niepowtarzalny wygląd, który ma swoich zwolenników ale i przeciwników. Bimota Tesi 3D zajmuje nierzadko miejsce w pierwszej dziesiątce w rozmaitych rankingach najbrzydszych motocykli.

W nowej wersji RaceCafe zastosowano to samo charakterystyczne zawieszenie, ale dodatkowo je udoskonalono, wprowadzając możliwość regulowania wysokości zarówno przodu, jak i tyłu. Umożliwia to zmianę wysokości motocykla i zarazem siodła o 23 mm w górę lub w dół. Standardowa wysokość siedzenia to 780 mm, ale można je obniżyć do 757 mm lub podwyższyć do 803.

Wahacze będą w dwóch wersjach: ze stali niklowo-chromowo-molibdenowej lub lekkich stopów aluminium i karbonu. W tej drugiej wersji motocykl jest lżejszy o 3 kg i waży na sucho 162 kg. Z wahaczami współpracują amortyzatory Ohlins.

Bimota Tesi 3D RaceCafe korzysta z nowego silnika Ducati L-Twin o pojemności 803 ccm z rozrządem desmodromicznym. Nie podano jednak ani mocy maksymalnej, ani momentu obrotowego.

Zobacz dane techniczne w naszym katalogu.

Więcej o motocyklach Bimota