Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Aktualności Nowości rynkowe Premiery EICMA 2015: Bimota Tesi 3D RaceCafe Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Nowości rynkowe

Premiery EICMA 2015: Bimota Tesi 3D RaceCafe

Bimota wchodzi w coraz modniejszy segment cafe racerów. Tesi 3D Race Cafe to nie taka zupełna nowość. Bimota rozwija bowiem projekt Tesi 3D już od 1983 r. Ale ta nowa wersja podobała się dziennikarzom Motogen.pl, którzy widzieli ją z bliska na EICMA 2015.

Ciekawostką w Bimota Tesi 3D jest przednie zawieszenie oparte na wahaczach pchanych z amortyzacją podobną do tej, którą zwykle spotykamy w tylnym zawieszeniu motocykli. To nadaje maszynie niepowtarzalny wygląd, który ma swoich zwolenników ale i przeciwników. Bimota Tesi 3D zajmuje nierzadko miejsce w pierwszej dziesiątce w rozmaitych rankingach najbrzydszych motocykli.


W nowej wersji RaceCafe zastosowano to samo charakterystyczne zawieszenie, ale dodatkowo je udoskonalono, wprowadzając możliwość regulowania wysokości zarówno przodu, jak i tyłu. Umożliwia to zmianę wysokości motocykla i zarazem siodła o 23 mm w górę lub w dół. Standardowa wysokość siedzenia to 780 mm, ale można je obniżyć do 757 mm lub podwyższyć do 803.


Wahacze będą w dwóch wersjach: ze stali niklowo-chromowo-molibdenowej lub lekkich stopów aluminium i karbonu. W tej drugiej wersji motocykl jest lżejszy o 3 kg i waży na sucho 162 kg. Z wahaczami współpracują amortyzatory Ohlins.


Bimota Tesi 3D RaceCafe korzysta z nowego silnika Ducati L-Twin o pojemności 803 ccm z rozrządem desmodromicznym. Nie podano jednak ani mocy maksymalnej, ani momentu obrotowego.

 

Zobacz dane techniczne w naszym katalogu.

Więcej o motocyklach Bimota

Tagi

oceń ten materiał:
Bimota Tesi 3D RaceCafe Bimota Tesi 3D RaceCafe
Bimota Tesi 3D RaceCafe Bimota Tesi 3D RaceCafe
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści