Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Artykuły Prezentacje Najtańszy motocykl turystyczny - Junak RX ONE 125 Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Prezentacje

Najtańszy motocykl turystyczny - Junak RX ONE 125

Bardzo często spotykamy się z pytaniem: „jaki polecacie motocykl do turystyki”. I tutaj w zasadzie kończą się wszelkie dane wejściowe. Nie wiemy, jakiej długości ma to być podróż, jakimi drogami, czy jedziecie solo czy z pasażerem i ile chcecie zabrać ze sobą bagażu.

W naszej redakcji od dłuższego czasu na hasło „wyjazd” mamy przed oczami pojazd z segmentu turystyczne enduro. Taki motocykl charakteryzuje się solidną konstrukcją, zapewnia duży komfort na drogach utwardzanych, a w przypadku ich braku nie kapituluje. Turystyczne enduro bez trudu poradzi sobie w niezbyt ciężkim terenie oraz na gruntowych drogach, także w krajach, do których malowniczych zakątków nie dotarła jeszcze cywilizacja.

 

Jeśli jednak posiadacie tylko kategorię B lub dopiero rozpoczynacie przygodę z jednośladami, wyboru zbytnio nie macie i musi on paść na pojazd o pojemności 125 ccm.

 

 

Początkujący kierowcy nie zawsze dysponują dużym budżetem, ale zarówno uniwersalność konstrukcji jak i solidność jej wykonania oraz oczywiście bogate wyposażenie i atrakcyjna stylizacja będą dla nich obowiązkowe. I właśnie takim motocyklistom polecamy Junaka RX One 125.

 

To niezwykle uniwersalny przedstawiciel segmentu „adventure”, któremu bez względu na sytuację możesz zaufać. Sprawdzi się zarówno w codziennych dojazdach do pracy, piątkowych zakupach (w wersji z aluminiowymi kuframi) jak i urlopowych wyjazdach. To motocykl, na  którym nie potrzebujesz mapy ani nawigacji – przejedzie każdą drogą, a duży zbiornik zapewnia zasięg, przy którym nawet na bezdrożach dojedziesz do celu.

 

Duża średnica przedniego koła oraz długi skok zawieszenia umożliwią jazdę w terenie, pewne wybieranie nierówności i doskonałe prowadzenie po drogach o gorszej jakości. Wysoka owiewka i pełne orurowanie są wyposażeniem standardowym chroniącym jeźdźca przed wpływem warunków atmosferycznych, a motocykl przed „parkingową glebą” czy niewielkim szlifem. Orurowanie doskonale sprawdzi się także do montażu wyprawowego wyposażenia dodatkowego, takiego jak halogeny czy skrzyneczki narzędziowe.

 

 

Sercem motocykla jest silnik generujący 10,3 KM; dzięki zastosowaniu elektronicznego wtrysku paliwa pracuje gładko, chętnie reaguje na komendę „gaz”, jest także oszczędny i przyjazny środowisku. Dla poprawy bezpieczeństwa kierowcy zastosowano zintegrowany układ hamulcowy CBS, w którym bez względu na to, czy wciśniecie dźwignię nożną czy klamkę hamulca, zawsze wykorzystacie obydwa koła do hamowania.

Wysokiej jakości wyświetlacz ciekłokrystaliczny uprzyjemnia kierowcy jazdę i dostarcza niezbędnych danych dotyczących parametrów pracy motocykla, tylna lampa LED podkreśla nowoczesny design pojazdu, a gniazdo USB ułatwia ładowanie telefonu lub nawigacji w czasie jazdy. Dojrzałość konstrukcji i bardzo dobre, jak na segment „125”, osiągi podkreśla tłumik o rasowym, basowym brzmieniu. Junak RX One 125 dostępny jest w dwóch wersjach: standardowej w cenie 9 949 zł oraz wyposażonej w praktyczne kufry w cenie 10 499 zł.

 

I tu powstaje zasadnicze pytanie: czy jesteś już spakowany na wyjazd?

 

Więcej o motocyklach Junak
oceń ten materiał:
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści