-->
Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Artykuły Prezentacje Najmniej awaryjne japońskie motocykle lat 90. Tanie, najbardziej niezawodne top 5 Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Prezentacje

Najmniej awaryjne japońskie motocykle lat 90. Tanie, najbardziej niezawodne top 5

Motocykl używany nawet taki, którego rok produkcji predestynuje go do rejestracji na pojazd zabytkowy może być źródłem długotrwałej, bezawaryjnej eksploatacji. Tutaj niebagatelne znaczenie ma historia i troska serwisowa poprzednich właścicieli. Na szczęście jest grupa pojazdów szczególnie trwałych, których przebiegi możemy liczyć w setkach tysięcy kilometrów. Dzisiaj pod lupę bierzemy pojazdy wyprodukowane w Japonii.

Honda CBR1000F

Bez względu na rocznik Honda CBR1000F to konstrukcja pancerna, turbowytrzymała i wzorowa pod względem ergonomii. Sportowo-turystyczny, flagowy (do 1996 roku) model ma doskonałe osiągi, zapewnia duży komfort a to wszystko w wyjątkowo atrakcyjnej (szczególnie od 1989 roku) obudowie.

 

CBR1000F "Dual" z 1997 roku...

 

Określany mianem mydelnicy (powierzchnia owiewek faktycznie była imponująca) okazuje się pozbawiony typowych wad. Najczęstsze usterki obejmują zużywające się łożyska oraz napinacze rozrządu. Dużym atutem jest interwał serwisowy wynoszący 12 tysięcy kilometrów.

 

CBR1000F do dzisiaj traktowana jest głównie jako pojazd użytkowy stąd ceny wahają się pomiędzy 4 a 9 tysięcy złotych, chociaż bez trudu znajdziemy zarówno tańsze jak i droższe sztuki.

 

 

 

Więcej o motocyklach Yamaha Autor: Jakub Olkowski

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
...
oceń ten materiał:
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści