-->
Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Testy Testy motocykli - recenzje, opinie, zdjęcia i komentarze Moto Guzzi V9 Bobber Sport - klasyczna alternatywa Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Laboratorium

Moto Guzzi V9 Bobber Sport - klasyczna alternatywa test, opinie i oceny

W życiu każdego motocyklisty są chwile, kiedy ma ochotę odpocząć od wszystkiego. Od pracy, rodziny, zaryzykowałbym też, że od jazdy motocyklem w mieście. Ile można się spinać, utrzymywać koncentrację, przyspieszać, hamować, szukać luk pomiędzy samochodami w korku. A może by tak rzucić to wszystko i pojechać na wycieczkę? Tak się szczęśliwe składa, że mamy pojazd, który będzie genialny jako odskocznia od codzienności. Oto Moto Guzzi V9 Bobber Sport!

Design

Bobber Sport wygląda mega stylowo. Połączenie „rudowiśniowego” metalika w macie z czarnym wykończeniem detali na żywo - zwala z nóg. Z jednej strony mamy wrażenie obcowania ze „złym” pojazdem, z drugiej nie brak mu wyrafinowanej elegancji. Efektowne, aluminiowe felgi z dużą ilością szprych są doskonale dobrane do całości i przykuwają wzrok. Zresztą, każdy detal wywołuje zaciekawienie i zachwyt nad formą.

 

Popatrzcie na reflektor, zakończenie tłumików, boczki,  kierownicę, manetki, osłonę lampy, grube, mięsiste opony, czy tylne światło wykonane w technologii LED - to wszystko detale idealnie pasujące do motocykli typu bobber. Gumowe słony goleni widelca oraz barwione na czarno tłumiki, głowice i blok silnika to dopełnienie klimatu – stylistycznie jest naprawdę dobrze.

 

Europejska wizja bobbera!

 

Nisko, długo, ze szczątkowym siedzeniem i dużą powściągliwością w barokowym chromowaniu wszystkiego, co się da tak jak w chopperach.  Wprawne oko dojrzy kilka elementów świadczących o sportowych aspiracjach modelu: osłonę reflektora, tylne amortyzatory Ohlins, stalowe przewody hamulcowe czy zaciski Brembo. To wszystko sprawia, że motocykl zdecydowanie może się podobać, szczególnie, że jest europejską wizją bobbera a nie powielaniem amerykańskich wzorców. Efektem ubocznym jest doskonałe prowadzenie, ale o tym później…

Technika

Moto Guzzi napędzany jest wzdłużnie umieszczonym silnikiem V2 o pojemności 853 ccm, generującym 55 KM przy 6250 obr./min. Maksymalny moment obrotowy 62 Nm nieźle sobie radzi z ważącym na sucho 199 kg sprzętem. Precyzyjnie działająca skrzynia biegów o 6 przełożeniach i wał kardana są odpowiedzialne za przeniesienie napędu.

 

Technika tradycyjna dla Guzzi...

 

Układ hamulcowy powierzono 320 mm tarczy współpracującej z zaciskiem Brembo w przednim kole oraz 260 mm w tylnym. Z istotnych rzeczy warto wspomnieć o tym, że obydwie felgi mają średnicę 16 cali; z tyłu zastosowano amortyzatory Ohlins z regulacją napięcia wstępnego a klasyczny widelec dba o resorowanie przodu…

 

 

 

Więcej o motocyklach Moto Guzzi Autor: Jakub Olkowski

Strony:

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
Oceń ten materiał:
Zobacz galerię

Moto Guzzi V9 Bobber Sport

31
zdjęć
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści