Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Artykuły Prezentacje Moto Guzzi V7 III Limited - esencja włoskiego stylu i charakteru Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Prezentacje

Moto Guzzi V7 III Limited - esencja włoskiego stylu i charakteru

Moto Guzzi V7 III Limited to esencja niepowtarzalnego włoskiego stylu, którego symbolem niezmiennie od ponad pół wieku jest model V7. Wyrafinowane połączenie klasycznego designu i nowoczesnych materiałów nadaje motocyklowi eklektyczny charakter. Produkcja tego modelu będzie limitowana i powstanie jedynie 500 egzemplarzy tej wersji.

V7 to jeden z najbardziej znanych i cenionych modeli Moto Guzzi. Od 1967 roku, kiedy do sprzedaży trafiły pierwsze egzemplarze, V7 jest symbolem i esencją włoskiego motocykla. Maszyna wyróżnia się jakością i designem, które cieszą się niesłabnącą popularnością wśród miłośników motocyklowego stylu życia.
 

Wheels and Waves to niezwykle popularna impreza skupiająca miłośników motoryzacji i surfingu, festiwal stylu życia i pasji. Roberto D'Amico, jeden z najbardziej utytułowanych włoskich surferów, zmierzył się tam z falami na desce z logo Moto Guzzi, co stało się symbolem niezłomnego charakteru tej marki i okazją do prezentacji limitowanej, do zaledwie 500 numerowanych egzemplarzy, wersji tego niezwykłego motocykla.

 

Moto Guzzi, podczas tego wydarzenia właśnie, zaprezentowało wyjątkową wersję modelu V7 III  – Limited. Łączy ona nowoczesność i klasyczny styl, które podkreślone są eleganckim wykończeniem i najwyższej jakości materiałami, jak chrom, włókna węglowe i anodowane aluminium.

 

 

Eklektyczny design V7 III Limited zwraca uwagę na nieograniczone możliwości customizacji – to motocykl pełen młodzieńczej frajdy, a jednocześnie symbol wszystkiego, za co tak kochamy włoską sztukę, kulturę i oczywiście motoryzację. Jej symbolem i niejako ikoną marki Moto Guzzi jest wzdłużna, dwucylindrowa V-ka o pojemności 744 ccm, mocy 52 KM i maksymalnemu momentowi obrotowemu sięgającemu 60 Nm. To jednostka znana z poprzedniej generacji V7, niewysilona i dzięki temu na wskroś niezawodna. Wokół niej zbudowano motocykl, który bardzo łatwo się prowadzi w każdych warunkach drogowych.

 

Neutralna, odprężona, klasyczna pozycja za wysoko umieszczoną, szeroką kierownicą, komfortowo zestrojone zawieszenie, wygodna i szeroka kanapa oraz ergonomicznie umieszczone podnóżki sprawiają, że każda wycieczka na Moto Guzzi V7 III Limited jest niezapomnianym i wartym powtórzenia przeżyciem. 
 

Ale ten motocykl, oprócz przyjemności z jazdy, dostarcza także całą masę doznań czysto estetycznych. Nie trzeba nim jechać, żeby docenić wysublimowany gust twórców tego limitowanego pojazdu. Klasyczne, błyszczące chromowania znakomicie współgrają z elegancką czernią, która jest drugim, niezwykle mocnym akcentem tej wersji V7 III. Od aluminiowych felg, po siodło z przeszyciami w starym stylu – czerń pełni tutaj bardzo ważną dla charakteru motocykla rolę. Chrom jednak nie jest w modelu V7 III Limited tylko dodatkiem – to na jego blasku zbudowano styl tej maszyny. Pokryty tym metalem zbiornik dumnie błyszczy, prezentując charakterystycznego orła – symbol marki Moto Guzzi. Wierzch zbiornika zdobi skórzany pas w stylu vintage.

 

Jego charakter podkreślają, niejako w negatywie do powierzchni chromowanych, elementy z włókna węglowego – przedni i tylny błotnik oraz boczne panele. Prawdziwym smaczkiem są detale wykonane z anodowanego aluminium – korek wlewu paliwa i mocowanie kierownicy, na którym widnieje wygrawerowany laserowo numer każdego egzemplarza.

 

Z czarnego, anodowanego aluminium wykonane są także głowice wzdłużnego V-twina Moto Guzzi V7 III Limited. Z frezowanymi żebrami bloku silnika tworzą one eleganckie, kontrastujące zestawienie. Dyskretny styl i nawiązanie do klasyki można dostrzec również w kokpicie motocykla, gdzie do dyspozycji kierowcy jest pojedynczy, analogowy prędkościomierz z cyfrowym wyświetlaczem, informującym o innych parametrach maszyny.

 

Do Polski model V7 III Limited zawita w drugiej połowie Lutego 2019 roku. Śpiesz się z zakupem, gdyż wyprodukowano jedynie 500 limitowanych egzemplarzy! Cena katalogowa modelu Limited w Polsce to 44 900 PLN.

 

Moto Guzzi V7 III Limited – dane techniczne

 

Silnik:

 

Typ:

4-suwowy, 2-cylindrowy w układzie V, montowany wzdłużnie, kąt rozwarcia cylindrów 90 st., dwa zawory na cylinder

Chłodzenie:

Powietrzem

Pojemność skokowa:

744 cm3

Średnica x skok tłoka:

80 x 74 mm

Moc maksymalna:

52 KM (38 kW) przy 6200 obr/min

Moment obrotowy:

60 Nm przy 4900 obr/min

Starter:

Elektryczny

Zbiornik paliwa:

21 litrów, w tym 4 litry rezerwy

Norma emisji:

Euro 4

Wydech:

2 w 2, stalowo aluminiowy, z trójdrożnym katalizatorem i podwójną sondą lambda

Emisja CO2 (wg cyklu WMTC):

128 g/km

Spalanie (wg cyklu WMTC):

5,5 l/100 km

Nadwozie:

 

 

Rama:

Stalowa, rurowa

Prześwit:

150 mm

Zawieszenie przód:

Amortyzator hydrauliczny, Ø 40 mm

 

Zawieszenie tył:

Wahacz aluminiowy, dwa amortyzatory z regulacją napięcia wstępnego sprężyny

Hamulce przód:

 

stalowa tarcza pływająca Ø 320 mm, czterotłoczkowy zacisk Brembo

Hamulce tył:

Tarcza 260 mm, pływający zacisk 2-tłoczkowy

Koła:

Odlewy aluminiowe

Opona przód:

100/90 - 18”

Opona tył:

130/80 - 17”

Wymiary i masy:

 

 

Wysokość:

1 100 mm

Długość:

2 185 mm

Wysokość siodła:

770 mm

Masa (na sucho):

189 kg

Masa (z płynami, 90% paliwa):

209 kg

 

Więcej o motocyklach Moto Guzzi

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
oceń ten materiał:
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści