Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Testy Moto Guzzi V7 II Stone – wytrych do lepszego świata Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Laboratorium

Moto Guzzi V7 II Stone – wytrych do lepszego świata test, opinie i oceny

Twoje życie stanęło do góry kołami, chcesz zacząć wszystko od nowa, a może po prostu masz dość bycia niezauważalnym trybikiem miejskiej masy – kup Moto Guzzi V7 II. Ten motocykl to bilet wstępu do krainy zwanej pożądaniem. Najlepsze jest to, że cena jaką płacisz za wejście do niej, wcale nie jest wygórowana.

Po raz pierwszy świat zobaczył Moto Guzzi V7 na targach w Mediolanie już w 1965 roku. Przez dwa pierwsze lata obecności na rynku był przeznaczony wyłącznie dla służb mundurowych oraz na eksport, później trafił na szeroki rynek. Obecnie możemy nabyć drugą generację tego modelu, motocykla, który przez tyle lat niezmiennie podsyca swoją atrakcyjność, pieszcząc oko kolejnego pokolenia użytkowników potrafiących docenić prawdziwą klasykę.

 

Są tacy, którzy powiedzą Ci, że Gutek to taka neoklasycystyczna zabaweczka nic sobą nie reprezentująca. Nie wierz im. To ludzie, którzy najczęściej nie mieli przyjemności prawdziwego obcowania z tym sprzętem. Jeśli pojeździsz nim chwilę, gwarantuję, że się zakochasz i szybko dojdziesz do wniosku, że to pełnowartościowy motocykl, który poza dobrymi parametrami oferuje jeszcze sporą dawkę stylu. Do tego najprawdopodobniej się zdziwisz, podobnie jak ja byłem zaskoczony, gdy spojrzałem w papiery Gutka i zobaczyłem parametry jego silnika. Ten motocykl jeździ po prostu lepiej, szybciej i bardziej agresywnie, niż wskazuje na to specyfikacja. Ale po kolei.

Technologia zatopiona w nostalgii

 

Moto Guzzi V7 II Stone

 

Do testów otrzymaliśmy wersję Stone z akcesoryjnym układem wydechowym firmy Arrow. W ofercie marki Moto Guzzi V7 występuje jeszcze w trzech dodatkowych wersjach: special, racer i stornello różniące się pomiędzy sobą detalami. Rama i silnik w poszczególnych odmianach pozostają niezmienione. Zresztą producent obiecuje na stronie internetowej, że do każdej z wersji można dobrać ponad 60 akcesoryjnych części, za pomocą których uczynisz ze swojej maszyny unikat.
Tak też zrobiono z testowym motocyklem, który daleko odbiegał od seryjnej sztuki. Jakkolwiek byś go jednak nie przerobił, to kupując V7, otrzymujesz bilet do świata klasyki z lekko cafe racerowym zacięciem.


Stylu tego niepowtarzalnego motocykla dopełni znak rozpoznawczy Moto Guzzi – widlasta jednostka napędowa z typowym 90-stopniowym kątem rozwarcia cylindrów i wzdłużnie ułożonym wałem. W praktyce oznacza to nieprawdopodobne brzmienie i taniec jednostki z lewej na prawą stronę przy każdej przegazówce.

 

Zobacz dane techniczne motocykla Moto Guzzi V7 II Stone w naszym katalogu motocykli

 

Czytaj dalej na następnej stronie>>>

 

Więcej o motocyklach Moto Guzzi

Strony:

Tagi

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
Oceń ten materiał:
Zobacz galerię

Moto Guzzi V7 II Stone w teście Motogen.pl

28
zdjęć
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści