Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Katalog Katalog motocykli Moto Guzzi Moto Guzzi California 1400 2013 Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu
Moto Guzzi California 1400 2013
Starsze generacje
Nowsze generacje

Moto Guzzi / MOTOCYKL Chopper / Cruiser
Moto Guzzi California 1400 2013

2013 - teraz

+

Metryczka

Historia modelu California ma ponad 40 lat, i nie da się ukryć, że motocykl od samego początku wzbudzał ogromne zainteresowanie nie tylko motocyklistów, ale również osób z motocyklami mającymi niewiele wspólnego.

Sercem Moto Guzzi California 1400 jest potężny V-Twin o pojemności 1390 ccm i kącie rozwarcia 90°. Obecnie to największy seryjnie produkowany w Europie widlak. Moc, ze względu na niemałą masę Gutka (337 kg) nie jest porażająca – 95,2 KM osiągane przy 6500 obr./min. Podobnie maksymalny moment obrotowy, wynoszący 120 Nm, który osiąga przy 2750 obr./min.

 

Za komfort jazdy odpowiada całkiem udany zestaw: na przodzie widelec USD 46 mm o skoku 120 mm, jednak bez możliwości regulacji nawet napięcia wstępnego sprężyny, a na tyle dwa bliźniacze amortyzatory z możliwością regulacji napięcia wstępnego oraz tłumienia odbicia. Nie jest źle, choć możliwość regulacji napięcia wstępnego na przednim zawiasie byłaby wskazana, ponieważ fabrycznie zestrojony jest dość sztywno, co nie każdemu będzie odpowiadało. Wybieranie krótkich nierówności poprzecznych jest dość neutralne, choć przejazd z wyższą prędkością spowoduje, że odczujemy to na kręgosłupie i nadgarstkach. Z drugiej strony długie nierówności bez względu na prędkość pokonujemy dość pewnie i bez kanapowego bujania. Nie da się jednak ukryć, że żywiołem Gutka są drogi gładkie i właśnie na nich docenimy robotę, którą robi zawieszenie.

Napęd

Silnik
90°, V twin, 4 suwowy, 4-zaworowy, RidebyWire - precyzyjne sterowanie pracą silnika zgodnie z wybraną mapą zapłonu
Pojemność
1380 ccm
Średnica x skok tłoka
104 x 81.2 mm
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa
Chłodzenie
Ciecz
Skrzynia biegów
6-stopniowa
Sposób przeniesienia napędu
Wał Kardana

Wymiary i masy

Wysokość siedzenia
740 mm
Masa własna
337 kg bez płynów
Zbiornik paliwa
20,5 l

Podwozie

Przednie zawieszenie
widelec teleskopowy UDS
Tylne zawieszenie
wahacz z podwójnym amortyzatorem z regulacją dobicia i napięcia wstępnego(hydrauliczny)
Przedni hamulec
podwójne tarcze pływające ze stali nierdzewnej Ø 320 mm, zacisk 4 tłoczkowy Brembo, standardowy ABS
Tylny hamulec
pojedyncza tarcza Ø 282 mm, zacisk 2 tłoczkowy Brembo pływający, standardowy ABS
Przednia opona
130/70 R18
Tylna opona
200/60 R16”

Osiągi

Moc
96 KM (71 kW) przy 6,500 obr/min
Maks. moment obrotowy
120 Nm (12.3 kgm) przy 2,750 obr/min

Dodatkowe informacje

ABS
Tak
Aluminiowe felgi
Tak
Dopuszczony do ruchu
Tak
Elektryczny starter
Tak
Lusterka
Tak
Oświetlenie
Tak
Oceń ten motocykl:
Zobacz galerię

Moto Guzzi California 1400

33
zdjęcia
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści