Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Aktualności Nowości rynkowe Modele Husaberg na sezon 2014 Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Nowości rynkowe

Modele Husaberg na sezon 2014

Husaberg zaprezentował modele motocykli na rok 2014. Jest to jednocześnie okazja do świętowania ćwierćwiecza marki i przy okazji zapowiedź zmian, ponieważ "to ostatni rok, w którym będzie można nabyć prawdziwego Husaberga."

W ofercie znajdziemy motocykle enduro z silnikami dwu- i czterosuwowymi, a jest ich siedem. Wśród nowości znajduje się czterosuwowy silnik o pojemności 250 ccm. Jest on mocniejszy i ma większy moment obrotowy niż jego poprzednik. Wszystkie modele otrzymają nowe ustawienia zawieszeń. Zmiany w amortyzatorach obejmują również możliwość łatwiejszej wymiany uszczelek i ustawiania napięcia wstępnego. Zawieszenie w modelu FE 250 będzie teraz identyczne jak w FE 350.

Zmieniają się również ramy. Teraz będą one lżejsze i jednocześnie charakteryzować się będą lepszą amortyzacją, co jest ważne zwłaszcza w przypadku tylnego zawieszenia. Będzie szybciej i stabilniej. Poprawiono także półki amortyzatorów. Dzięki temu przednie zawieszenie ma mniej dawać się we znaki kierującemu. Model FE 250 otrzyma nową jednostkę sterującą silnikiem, a także przekonstruowany układ wydechowy.

Skoro już o modelu FE 250 mowa, to jest on jednym z siedmiu, które zostały przedstawione w materiałach prasowych. Zmiany obejmują przede wszystkim nowy silnik, który wyposażono w nową głowicę, większe zawory, lżejszy tłok i kilka innych szczegółów, ale za to pozbawiono startera nożnego. W modelu FE 350 z kolei również nie znajdziemy startera nożnego, ale pojawia się podwójna pompa oleju i sprzęgło DDS (zastosowane również w 250).

Dalej mamy modele FE 450 i FE 501. FE 501 jest nastawiony na branie udziału w wyścigach. Oba motocykle są wyposażone w mocny, czterosuwowy silnik i lekkie ramy. W modelu TE 125, który jest stworzony z myślą o wyścigach zastosowano nowy zawór kontrolny mieszanki, a także wytrzymalszy tłok i poprawiono ustawienia gaźnika. W modelu TE 250, który ma służyć jako alternatywa dla FE 450 znajdziemy sześciobiegową skrzynię i elektryczny starter, a także nową głowicę, nowy zawór kontrolny mieszanki, zmieniono mapy zapłonu i poprawiono sprzęgło oraz ustawienia gaźnika. Wprowadzono także poprawki w zawieszeniu. Podobne zmiany zaszły w modelu TE 300, który został stworzony z myślą o Mistrzostwach Świata Enduro.

Więcej informacji o nowych modelach znajdziecie na www.husaberg.com.

Więcej o motocyklach Husaberg

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
oceń ten materiał:
Husaberg w akcji / R. Schedl Husaberg w akcji / R. Schedl
Husaberg w akcji / R. Schedl Husaberg w akcji / R. Schedl
Silnik FE 250 / H. Mitterbauer Silnik FE 250 / H. Mitterbauer
Nowa rama Husaberg / H. Mitterbauer Nowa rama Husaberg / H. Mit...
Husaberg FE 250 / H. Mitterbauer Husaberg FE 250 / H. Mitter...
Husaberg FE 350 / H. Mitterbauer Husaberg FE 350 / H. Mitter...
Husaberg FE 450 / H. Mitterbauer Husaberg FE 450 / H. Mitter...
Husaberg FE 501 / H. Mitterbauer Husaberg FE 501 / H. Mitter...
Husaberg TE 125 / H. Mitterbauer Husaberg TE 125 / H. Mitter...
Husaberg TE 250 / H. Mitterbauer Husaberg TE 250 / H. Mitter...
Husaberg TE 300 / H. Mitterbauer Husaberg TE 300 / H. Mitter...
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści