Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Aktualności Nowości rynkowe Mocny elegant - Triumph zaprezentował nowy model Speed Twin Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Nowości rynkowe

Mocny elegant - Triumph zaprezentował nowy model Speed Twin

Klasyczna sylwetka, mocny silnik i liczne elektroniczne dodatki. Tak prezentuje się najnowszy Speed Twin, największy roadster w gamie Triumpha.

Rodzina roadsterów Triumpha, w której znajdziemy m.in. Street Twina i Street Scramblera, powiększyła się o największy model - nowego Speed Twina. Wersja produkcyjna motocykla została właśnie zaprezentowana w Paryżu.

 

 

Speed Twin napędzany jest dwucylindrowym silnikiem rzędowym o pojemności 1200 cm3, mocy 97 KM i maksymalnym momencie obrotowym 112 Nm. Jednostka ta znana jest z innych modeli Triumpha - Bobbera i Thruxtona. Tu została jednak nieco zmodyfikowana pod kątem niższej masy i lepszych osiągów. Zastosowano m.in. lżejszy wał korbowy, głowice z większą kompresją i sprzęgło poślizgowe.

 

Triumph Speed Twin wygląda bardzo klasycznie, m.in. dzięki podwójnym tylnym amortyzatorom i doskonale dopracowanym detalom. Jest jednak motocyklem na wskroś nowoczesnym, o czym świadczy także bogaty zestaw elektroniki pokładowej. Znajdziemy tu m.in. trzy tryby jazdy i zaawansowaną kontrolę trakcji, którą w razie potrzeby można wyłączyć.

 

Motocykl ten już wyjściowo jest bardzo stylowy, a właściciel będzie miał liczne możliwości kolejnych modyfikacji. Katalog fabrycznych akcesoriów liczy ok. 80 pozycji. Triumph Speed Twin powinien się pojawić w salonach na początku przyszłego sezonu. Nie znamy jeszcze jego ceny.

 


Dane techniczne

 

Silnik Dwucylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, 8 zaworowy, SOHC
Pojemność 1200 cm3
Średnica/skok cyl. 97.6 x 80 mm
Stopień sprężania 11.0 : 1
Moc maksymalna 97 KM (71.5 kW) przy 6,750 obr/min
Maks. mom. obr. 112 Nm przy 4,950 obr/min
Zasilanie paliwem Wielopunktowy wtrysk paliwa
Wydech Dwukanałowy 2-in-2
Napęd Łańcuch
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów 6-biegowa
Rama Rurowa stalowa z kołyską aluminiową
Wahacz Dwustronny, aluminiowy
Przednie koło Odlew aluminium 7-szprychowy 17 x 3.5 cala
Tylne koło Odlew aluminium 7-szprychowy 17 x 5i cala
Przednia opona 120/70 ZR17
Tylna opona 160/60 ZR17
Przednie zawieszenie 41mm widelec kasetowy, 120mm skok
Tylne zawieszenie Podwójne amortyzatory z regulacją napięcia wstępnego, 120 mm skok
Przedni hamulec Podwójny 305-mm tarcza, zaciski Brembo 4-tłoczkowe, ABS
Tylny hamulec Pojedyncza 220-mm tarcza, zaciski Nissin 2-tłoczkowe pływające, ABS
Szerokość (kierownica) 760 mm
Wysokość bez lusterek 1110 mm
Wysokość siedzenia 807 mm
Rozstaw osi 1430 mm
Kąt główki ramy 22.8 º
Trail 93.5 mm
Waga na sucho 196 Kg
Poj. zbiornika paliwa 14.5 L
Zużycie paliwa 4.8 l/100km (59 mpg)
Emisja CO2 109.0 g/km

 

Więcej o motocyklach Triumph

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
oceń ten materiał:
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści