Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Testy Maksiskuter Honda NC750D Integra - wirtuoz Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Laboratorium

Maksiskuter Honda NC750D Integra - wirtuoz test, opinie i oceny

Honda stworzyła dwa maksymalnie użytkowe i zarazem perfekcyjne w swoim przeznaczeniu motocykle o symbolach NC750X (miejskie enduro) i NC750S (golas), do których wszczepiła współpracujący z automatyczną skrzynią biegów DCT, silnik o pojemności 750 ccm. To świetne konstrukcje, które niestety nie porwały mnie na poziomie emocjonalnym. Zakochałem się natomiast w maksiskuterze (to w zasadzie hybryda motocykla i skutera) napędzanym tą jednostką - Honda NC750D Integra - i z przyjemnością oceniłbym go najwyżej, jak to tylko możliwe, gdyby nie jeden drobny mankament…

Świetny system owiewek, dynamiczny silnik zestrojony z 6-biegową automatyczna skrzynią DCT, duże aluminiowe koła, wyposażenie standardowe uwzgledniające ABS oraz ledowe oświetlenie zatopione w mega wygodnej bryle o agresywnym wzornictwie – czego chcieć więcej? Jest jedna taka rzecz, ale po kolei.

Konstrukcja

LWG (lewa w górę) – to znak pozdrowienia używany przez motocyklistów. Próżno marnować siłę unosząc rękę, jeśli jedziesz skuterem – po prostu odmacha Ci tylko promil dumnych z siebie bożych pomazańców posiadających prawo jazdy kategorii A. Ale nie wtedy, gdy jedziesz Integrą. Inni sami Ci machają i nie wiem, czy Honda po prostu z przodu prezentuje się trochę jak turystyczny motocykl, czy może widać, że to duży gracz.

 

Honda NC750D Integra

 

Masywna bryła, zabudowany silnik, duża wygodna kanapa. Z przodu znajduje się ledowe światło, które naprawdę doskonale oświetla drogę. Do tego dochodzi skuterowa platforma podtrzymująca stopy – idealna. Honda daje tyle możliwości zajęcia wygodnej pozycji za kierownicą, że nie mogę sobie wyobrazić, aby kogoś po dłuższej trasie mogły boleć kolana. Nawet wielkolud wygodnie się przewiezie.

 

Duża bryła to niestety zmniejszona manewrowość pomiędzy samochodami czy przy małych prędkościach. Na szczęście stalowa rama pojazdu ze stosunkowo dużym rozstawem osi ma nisko położony środek ciężkości, dzięki czemu zupełnie nie czujesz pokaźnej masy wynoszącej aż 238 kilogramów. Jednocześnie 135-milimetrowy prześwit daje dość dużą swobodę przy atakowaniu nierówności, bądź najeżdżaniu na krawężniki.

 

Honda NC750D Integra

 

Chciałbym tylko, aby lusterka znalazły się nieco niżej, by nie wchodzić na kolizyjną z dostawczakami walczącymi dziarsko niczym psy ogrodnika o przestrzeń na drodze.

 

Zobacz dane techniczne skutera Honda NC750D Integra w naszym katalogu

 

Czytaj dalej na następnej stronie>>>

 

Więcej o motocyklach Honda

Strony:

Tagi

Oceń ten materiał:
Zobacz galerię

Honda NC750D Integra w teście Motogen.pl

74
zdjęcia
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści