-->
Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Katalog Katalog motocykli MV Agusta MV Agusta Brutale 800 Dragster Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu
MV Agusta Brutale 800 Dragster
Starsze generacje
Nowsze generacje

MV Agusta / MOTOCYKL Miejski
MV Agusta Brutale 800 Dragster

2014 - teraz

+

Metryczka

Koncepcja jest tak samo prosta, jak proste są potrzeby wielu motocyklistów. Dragster ma dostarczać ekstremalnych emocji i powodować, że ciarki będą przebiegać po plecach z każdym odkręceniem manetki gazu. Motocykl jest przeznaczony dla tych, którzy chcą poczuć prawdziwą wolność, a przynajmniej tak czytamy w komunikacie prasowym producenta. Tak na prawdę jest to nieco przerobiona wizualnie Brutale 800.

W kwestii silnika nic się nie zmieniło i pod tyłkiem siedzi stary znajomy w postaci trzycylindrowego motoru o pojemności 798 ccm, który legitymuje się mocą 125 koni mechanicznych i dysponuje moomentem obrotowym wynoszącym 81 Nm. Jeżeli dodamy do tego wagę motocykla bez płynów, która wynosi 167 kilogramów, to wychodzi z tego całkiem mocne połączenie, które znają właściciele Brutale 800.

Za sterowanie silnikiem jest odpowiedzialny system MVICS (Motor & Vehicle Integrated Control) połączony z przepustnicą Ride-By-Wire firmy Mikuni. Do dyspozycji kierowcy są cztery tryby jazdy - Sport, Normal, Rain oraz tryb ustawiany według własnych upodobań. Oprócz tego zastosowano kontrolę trakcji z możliwością całkowitego wyłączenia.

Rama to konstrukcja zastosowana w Brutale 800. W przypadku zawieszenia z przodu znajdziemy widelec upside-down firmy Marzocchi ze skokiem 125 mm. Z tyłu zastosowano amortyzator Sachs o takim samym skoku. Kanapa znajduje się na wysokości 811 milimetrów i została przekonstruowana. Za hamowanie odpowiedzialne są produkty firmy Brembo. Z przodu znajdują się dwie pływające tarcze o średnicy 320 mm i czterotłoczkowe zaciski, a z tyłu jest tarcza o średnicy 220 mm z dwutłoczkowym zaciskiem. Motocykl jest krótszy o 20 milimetrów od Brutale 800, ale również o 100 milimetrów szerszy.

Napęd

Silnik
3-cylindrowy, 4-suwowy, 12-zaworowy, DOHC
Pojemność
798 ccm
Stopień sprężenia
13.3:1
Średnica x skok tłoka
79 mm x 54.3 mm
Układ paliwowy
Elektroniczny wtrysk paliwa, system MVICS, ECU Eldor EM 2.0
Chłodzenie
Chłodzony wodą/olejem, dwie niezależne chłodnice
Skrzynia biegów
6-stopniowa, kasetowa, stałe zazębienie, quickshifter
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe
Sposób przeniesienia napędu
Łańcuch

Wymiary i masy

Długość
2060 mm
Wysokość
brak danych
Szerokość
825 mm
Podstawa koła
brak danych
Rozstaw osi
1380 mm
Wysokość siedzenia
811 mm
Masa własna
167 kg na sucho
Dopuszczalna masa całkowita
brak danych
Zbiornik paliwa
16.6 l
Rezerwa
brak danych

Podwozie

Rama
Stalowa, rurowa, trellis
Przednie zawieszenie
Widelec Marzocchi upside-down, regulacja kompresji, odbicia, napięcia wstępnego sprężyny, 125 mm skoku
Tylne zawieszenie
Progresywne, amortyzator Sachs, regulacja odbicia, kompresji, napięcia wstępnego sprężyny, 125 mm skoku, aluminiowy wahacz
Przedni hamulec
2 x pływająca tarcza o średnicy 320 mm, czterotłoczkowe zaciski Brembo, ABS
Tylny hamulec
1 x tarcza o średnicy 220 mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo, ABS
Przednia opona
120/70 ZR 17
Tylna opona
200/55 R17

Osiągi

Prędkość maks.
245 km/h
Moc
125 KM (92 kW) @ 11.600 r.p.m.
Maks. moment obrotowy
81 Nm (8.25 kgm) at 8600 r.p.m.
Spalanie
brak danych
Oceń ten motocykl:
Zobacz galerię

MV Agusta Brutale 800 Dragster 2014

11
zdjęć
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści