Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Testy Kymco CK-1 naked dla początkujących Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Laboratorium

Kymco CK-1 naked dla początkujących test, opinie i oceny

Jaki motocykl na pierwszy? 125 w dobrej cenie? Jak rozpocząć przygodę z jednośladami? To pytania, które zadają sobie adepci sztuki motocyklizmu. Bohater naszego testu, Kymco CK-1 jest w dużej części odpowiedzią na ich dylematy, ale nie uprzedzajmy faktów...

Stylistyka

Kymco CK-1 to dokonały przykład minimalizmu funkcjonalnego. Producent wyposażył go dokładnie w to, co jest niezbędne do uzyskania świadectwa homologacji do poruszania się po drogach publicznych. Jego wyposażenie niczym nie odbiega od standardów w klasie - mimo to, nie mamy wrażenia, że na pojeździe oszczędzano. CK-1 wygląda ładnie, dynamicznie ale to dynamika powściągliwa, nie przypominająca o psychopatycznych japońskich kreskówkach z piłką nożną w tle.

 

 

Trzon stylistyczny przodu: trójkątny reflektor z "obrysówkami" LED...

 

 

 

Trzonem stylistycznym jest duży, trójkątny reflektor, wykonany w technice wielozwierciadłowej. Jego skuteczność jest w nocy ponadprzeciętna. Boczną cześć owego reflektora wypełniają diody LED służące jako postojówki. W przeciwieństwie do wielu pojazdów, w Kymco CK-1 to kierowca decyduje o tym, czy włączyć czy wyłączyć światła. Po bokach zbiornika zastosowano zintegrowane kierunkowskazy wykonane również w technologii LED; w pewnym sensie przypominają te z Suzuki B-kinga. Masywny zbiornik paliwa osłony ramy oraz dolny spojler skutecznie osłaniają silnik, czyniąc go niezauważalnym. Dwustopniowe siedzenie nadaje lekkości w relatywnie niewielkim tyle pojazdu. Kształt felg kojarzy się z najdroższymi modelami topowych producentów takich jak PVM czy Marchesini - co jest zasługą 14 filigranowych szprych.

 

 

Schowek nie poraża pojemnością, ale zmieścimy w nim disc-locka...

 

 

Detalem zakłócajcym spójność linii motocykla jest tłumik. Zbyt duży, chociaż jego kształt pasuje do reszty. Zwalamy to na normy hałasu i czystości spalin. Nie przypadły mi do gustu także dwa inne elementy: pierwszym z nich jest zbyt kolorowy i tracący nieco na czytelności licznik (z dużym wyświetlaczem biegów), drugim, malowane na czerwono zaciski i tarcza hamulcowa - nakład środków na ów malowanie wolałbym przeznaczyć na stalowy oplot przewodu hamulcowego z przodu - ale o tym później.

 

 

Wideorecenzja CK-1...

 

Kymco CK-1 należy do tych uniwerslanych 125ccm, które mogą się podobać. Mi się spodobał. Jakość wykonania adekwatna do ceny oraz swojego segmentu - czyli jest nieźle.

 

 

 

 

 

Więcej o motocyklach Kymco Autor: Jakub Olkowski

Strony:

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
Oceń ten materiał:
Zobacz galerię

Kymco CK-1 naked dla początkujących

68
zdjęć
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści